וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לקלון: היועצת של נתניהו שחשודה במרמה הושעתה מתפקידה

25.10.2015 / 2:00

במכתב שנשלח מנציבות המדינה לעורכי דינה של פרח לרנר, החשודה בביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים, צוין כי מדובר בעבירה שעשוי להיות עמה קלון ולכן נדרשת השעייתה. עורכי דינה: "מרכזים את כל המאמצים שלנו בהוצאת האמת לאור"

פרח לרנר, עובדת בכירה במשרד ראש הממשלה. מיכל פתאל, הארץ
על פי החשד, לרנר פעלה לקידום עניינים הקשורים לעסקיו הפרטיים של בעלה. פרח לרנר/הארץ, מיכל פתאל

פרח לרנר, יועצתו הבכירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו החשודה בעבירות מרמה והפרת אמונים, הושעתה מתפקידה ביום שישי האחרון למשך ארבעה חודשים - כך עולה ממכתב ששלחה נציבות המדינה לעורכי דינה יעקב וינרוט ועמית חדד. במכתב צוין כי הפרת אמונים הינה עבירה שעשוי להיות עמה קלון ולכן נדרשת השעייתה.

לרנר, יועצת לענייני חקיקה וכנסת, נחקרה בתחילת החודש באזהרה על ידי יחידה להב 433. על פי החשד, לרנר פעלה לקידום עניינים הקשורים לעסקיו הפרטיים של בעלה, איש יחסי הציבור אבי לרנר, שנחקר אף הוא.

החקירה נגד לרנר החלה בנציבות המדינה אולם הפכה לחקירת משטרה משום שלנציבות אין סמכות לחקור את עסקיו של בעלה, שאינו עובד מדינה. עורכי דינה של לרנר יעקב וינרוט ועמית חדד מסרו בתגובה: "השעיה היא בדרך כלל דרך המלך במקרה של חקירה. במקרה הנוכחי יש לנו הרבה מה לומר על ההשעיה, אבל בשלב זה אנו מרכזים את כל המאמצים שלנו בהוצאת האמת לאור, ואין לנו ספק שבתום הבירורים והחקירות פרח לרנר תנוקה מכל חשד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully