וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטראומה חוזרת": לאחר שנדקרה בפיגוע לפני 21 שנה, נפצעה מבקבוק תבערה

משה שטיינמץ

25.10.2015 / 0:17

סיגל נפצעה קשה לפני שני עשורים על ידי מחבלים שדקרו אותה בביתה בנווה דקלים, ושלשום הושלך בקבוק תבערה על כלי הרכב שבו נסעה עם משפחתה – ובתה נפצעה באורח בינוני. "נכנסנו לסרט הרע הזה שוב"

צילום: הצלה יו"ש

"נכנסנו לסרט הרע הזה שוב" – כך תיארה אמש (שבת) בשיחה עם וואלה! NEWS סיגל סופר, שנפצע לפני 21 שנים באורח קשה בפיגוע דקירה בנווה דקלים, ושלשום נפצעה באורח קל יחד עם שלושה מילדיה מבקבוק תבערה שהושלך לעברם בכביש 60. בתה בת השלוש, תהל, נפצעה באורח בינוני. "אנחנו מתאוששים מההלם, מהבהלה ומהפחד. עכשיו צריך להתמודד עם הכאב של הילדה, של שני הבנים – ועם הטראומה הכפולה".


לדבריה, האירוע החל כאשר רעולי פנים הגיחו לעבר הרכב שלהם והשליכו את הבקבוקים בעודם נוסעים לגיסתה שגרה בבית אל, מניצן שבעוטף עזה. "אני לא ראיתי כלום", היא שחזרה. "הילדים ישנו מאחורה ובעלי ראה את רעולי הפנים על הגבעה. הושלכו עלינו שני בקבוקי תבערה; אחד מהם ניפץ את הזכוכית, והשני הדליק את המכונית. היינו חגורים. ביד אחת אני מנסה לשחרר את החגורה ולהזיז את האש. אורי (בעלה, מ"ש) בלם את האוטו, יצאנו וממש תלשנו אותם מהכיסאות".

בני משפחת סופר שנפגעו מבקת"ב בבנימין  24 באוקטובר 2015. באדיבות המשפחה
"פחד נוראי". סיגל ושניים מילדיה/באדיבות המשפחה
בת 4 נפצעה בינוני בהשלכת בקבוק תבערה על רכב משפחה ליד בית אל. נפתלי מאיר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
"ממש תלשנו אותם מהכיסאות". כלי הרכב של משפחת סופר, בשישי/מערכת וואלה! NEWS, נפתלי מאיר/TPS

בשלב זה, שמלתה של תהל החלה לבעור. "כיבינו אותה והורדנו ממנה את הבגדים, ואז הצבא הגיע. תהל הייתה בפאניקה, רצתה שירימו אותה ובהתחלה רק דאגה לשמלה שלה. אחר כך התחילו לה הכאבים", סיפרה. "זה פחד נוראי, באותן שניות רק חשבתי על תהל שתישאר בחיים. שני הילדים האחרים היו מבוהלים, אבל ראיתי שהם בסדר".

תהל עדין מאושפזת בטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים בגלל הכוויות שעל גופה וגילה הצעיר. מצבם של שני הילדים האחרים, מתן בן התשע ותאיר בן ה-11, קל.

בביתה בנווה דקלים, לפני 21 שנים, היא נפצעה בפעם הראשונה כששני מחבלים חדרו לביתה. "הם חיכו לי במרפסת וכשיצאתי דקרו אותי בכל הגוף", סיפרה. "הייתי עם תינוק בן שלושה שבועות ותינוקת בת שנה על הידיים. המשכנו בחיים, הבאנו עוד שבעה ילדים, והנה עוד פעם - מקרה אחר אבל הטראומה חוזרת. יש לי עוד ילדים בבית. הם בטראומה לא קטנה, הם לא ראו את תהל עדיין".

(עדכון ראשון: 23:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully