וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ילדה על המטוס לארה"ב – וגורשה לארצה ללא בתה

22.10.2015 / 18:10

בתחילת החודש ילדה אישה מטייוואן את בתה במטוס לארה"ב. עכשיו מתגלה בסיפור תפנית מפתיעה שבגללה שוהות האם ובתה במדינות שונות. כל הפרטים בפנים. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

לפני כשבועיים פרסמנו כאן בוואלה! NEWS את סיפורה של ג'יאן, צעירה מטייוואן שילדה את בתה על המטוס בדרכה ללוס אנג'לס שבארה"ב.

הסיפור הזה קיבל תפנית עצובה. עם הגעתה לארה"ב, אחרי שהמטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום באלסקה, גורשה ג'יאן בחזרה לטייוואן, ובתה קיבלה אזרחות אמריקאית ונשארה שם לעת עתה עם קרובת משפחה, כיוון שהיא צעירה מידי מכדי לטוס.

הרשויות חושדות שג'יאן ניסתה ללדת בכוונה את בתה בארה"ב כדי שהיא תקבל אזרחות אמריקאית. צוות המטוס אפילו סיפר שגם כשהיא כרעה ללדת, ג'יאן לא הסכימה לשכב על הגב ורק שאלה: "האם אנחנו כבר בארה"ב?".

כעת, היא עלולה לשלם על מעשיה. שר התחבורה הטייוואני אמר שהיא עלולה לשאת בהוצאות של נחיתת החירום, עלות של עשרות אלפי דולרים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully