וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: בעל ואישה שהופרדו במלחמה בין הקוריאות נפגשו לראשונה

21.10.2015 / 13:58

לפני 65 שנים הופרדו סון ג'יו לי ו-אין סה הו בעקבות המלחמה בקוריאה. השבוע, הם התאחדו מחדש. את רגע המפגש המרגש אתם לא רוצים לפספס. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

לפני 65 שנים הפרידה המלחמה בין הקוריאות בין סון ג'יו לי ו-אין-סה-הו, שישה חודשים בלבד לאחר שנישאו. השבוע, הם זכו למפגש קצר ומרגש, עשורים אחרי שנפרדו.

לי והו נפרדו כשלין הייתה בהיריון. הו נשלח לחזית, והיה אמור לחזור בתוך עשרה ימים. היא איחלה לו נסיעה בטוחה, מבלי לדעת שאלו יהיו המילים האחרונות שיחליפו ביניהם. הו מעולם לא חזר ובני הזוג נשארו בשני צדי המתרס של הפנינסולה. לי התקשתה לכלכל את עצמה ועבדה קשה כדי לגדל את בנה. הו מצדו הצליח להקים משפחה חדשה בקוריאה הצפונית.

השבוע, במסגרת מפגשי איחוד קצרים שמארגן הצלב האדום אחת לכמה שנים, השניים נפגשו שוב. אבל מלבד המפגש שלהם, נרשם רגע מרגש גם כשהו פגש לראשונה בחייו את בנו, ג'אנג ג'יואן או, שנולד לאחר שאביו עזב. "התגעגעתי אליו כל חיי", אמר הבן לכלי תקשורת לאחר המפגש. לי מצדה, הביאה להו שעון יד שהתכוונה לתת לו עוד לפני שהם נפרדו. "הוא תמיד היה בלבי", היא אמרה לאחר המפגש.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully