וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ריח חריף: תושבים ביבנה והסביבה התלוננו על צריבות וחנק

חומר בלתי-מזוהה מורגש באזור השפלה וצוותים של עיריית יבנה, המשרד להגנת הסביבה, איגוד ערים לאיכות הסביבה ונציבות הכבאות בוחנים את מקור הריח. "ניתן להמשיך בשגרה מלאה"

השפדן.
המתקן לטיהור שפכי גוש דן בראשון לציון

ריח חריף של חומר בלתי-מזוהה מורגש הערב (שלישי) ברחבי יבנה והסביבה. תושבים רבים בעיר התלוננו על צריבות בעיניים ועל חנק. לפי שעה, נשללה האפשרות שמקור הריח בעיר עצמה, וצוותים מקצועיים של העירייה, בשיתוף עם נציגי המשרד להגנת הסביבה, איגוד ערים לאיכות הסביבה ונציבות הכבאות, פתחו בבדיקות לגילוי מקור הריח. על פי ההערכות, לא מדובר בחומר מסוכן.

ראש עיריית יבנה צבי גוב-ארי הנחה את הגורמים המקצועיים לפעול לאיתור מקור הריח החריג. כמו כן, הוא נמצא בקשר צמוד עם נציגי הרשויות. הצוותים בודקים אזורים מצפון ליבנה, בין היתר באזור המכון לטיהור שפכי גוש דן (שפד"ן) בראשון לציון ובאזור מרכז התפלת המים בפלמחים, בניסיון להבין מה מקור הריחות.

דובר עיריית יבנה, אריאל הלר, מסר: "צוותים מטעם המשרד להגנת הסביבה ממשיכים הסריקה ובדיקת השטחים שבמרחב הערים ראשון לציון, יבנה, מועצה אזורית גן רווה ויישובי גדרות במטרה לאתר את מקור הריח. בשלב זה נשללה אפשרות לדליפת חומרים משטחי העיר יבנה והאזורים הסמוכים ולא אותרו מוקדים חשודים במרחב. אין הגבלות וניתן להמשיך בשגרה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully