וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה הבטום, זה לא היה מכוון אליך

20.10.2015 / 11:00

דע לך הבטום שאותו מאבטח ואותו המון שהביאו למותך הם אנשים טובים ואוהבי אדם ולו היו יודעים שמדובר בך לא היו פועלים כך, ולהיפך, לו היית נפצע היו הראשונים לבוא לעזרתך, אך הפעם אותם אנשים טובים טעו. סליחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבטום זרהום ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת מוזר להתנצל בפני אדם אחרי מותו, אך התנצלות זו אינה מיועדת רק להבטום – היא מיועדת לעובדה שנעשתה כאן טעות איומה שעליה כולנו מתנצלים.

תבין הבטום, זה לא היה מכוון אליך. זה היה מכוון לאותו מחבל ארור שבא ליטול חיים של יהודים מתוך שנאה אנטישמית יוקדת. זה היה מכוון לחברה של אותו רוצח, שידעו שכשצריך אז גם בנו יש מימד חייתי היודע להילחם על ביתו וחייו – בדיוק כמו אותו האבא שחושיו החייתים מתעוררים בו כאשר בתו נמצאת בסכנה. אבל סליחה.

לא הבטום, אנחנו לא חיות, ממש לא. אנחנו חברה מוסרית ומתורבתת. אנחנו יהודים. ומתוך כך אוהבי חיים ואדם ולא משנה איך יציירו אותנו ברחבי העולם ובטורי ''הארץ'' בעקבות הריגתך המצערת – אבל גם לאהבה יש גבול. והקם להורגך - השכם להורגו. לא נשב יותר בשקט מול חיות אדם. אך שוב, ממך אנו מבקשים סליחה.

דע לך הבטום שאותו מאבטח ואותו המון שהביאו למותך הם אנשים טובים ואוהבי אדם ולו היו יודעים שמדובר בך לא היו פועלים כך, ולהיפך, לו היית נפצע היו הראשונים לבוא לעזרתך, אך הפעם אותם אנשים טובים טעו. טעו בכתובת. אך חשוב גם שתבין שאילו הכתובת הייתה נכונה – לא היינו מתנצלים.

פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע: מחבל רצח חייל וחוסל, אריתראי נורה למוות והוכה בשוגג. ספק 500
אנחנו חברה מוסרית ומתורבתת. אנחנו יהודים. הירי בהבטום זרהום ז"ל/ספק 500

ועוד תדע הבטום שיהיו כאלו שיקפצו על סיבת מותך כדי להכתים את החברה הישראלית בגזענות, אלימות, ובחוסר מוסריות – זו דרכם כבר שנים - אבל לא כך. שום חברה מערבית בעולם הנאור - אותן חברות המאשימות את ישראל גם במותו של מחבל אמיתי - לא הייתה סובלת פגיעה ריבונית כזו שאזרחיה מפחדים להלך בה למכולת בבטחה. שום חברה נאורה בעולם לא הייתה משלימה עם חברה בוגדנית וצבועה החיה בתוכה וקוראת להשמדתה. שום חברה בעולם הנאור לא מכירה את תחושת הסכנה הקיומית מיום היווסדה, כמו שאנו חווים – אז שלא יטיפו לנו מוסר. לך נתנצל – לאחרים לא.

בקיצור הבטום, עלה לשמיים ותבקש מריבונו של עולם שירחם קצת על עמו, ויגאל אותנו ברחמים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully