וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דני עטר נבחר ליושב ראש קק"ל: "מודע לחשיבות המשימה"

19.10.2015 / 23:17

חבר הכנסת הטרי, שזכה לתמיכתו של כבל, הצליח לגבור על ראש מועצת ירוחם, מיכאל ביטון, שסיים שני. בבחירות שהתקיימו בוועידת מפלגת העבודה סיים היו"ר המכהן אפי שטנצלר במקום האחרון. במקום עטר תיכנס לכנסת יעל כהן-פארן

דני עטר ראש המועצה האזורית גלבוע. קובי אליהו
כהונה של שבעה חודשים בלבד בכנסת. עטר/קובי אליהו

ח"כ דני עטר (המחנה הציוני) נבחר הערב (שני) כמועמד מפלגת העבודה לראשות קק"ל. בהתאם להסכמים בין הסיעות השונות במוסדות הציוניים, נמסר תפקיד יו"ר קק"ל לנציג העבודה, כך שדרכו לתפקיד סלולה. עטר זכה ב-684 קולות של צירי ועידת מפלגת העבודה, וגבר על יריבו העיקרי, ראש מועצת ירוחם, מיכאל ביטון שקיבל 445 קולות. יו"ר קק"ל המכהן אפי שטנצלר קיבל 333 קולות בלבד והגיע למקום האחרון.

עטר, שנבחר רק לפני שבעה חודשים לכנסת כנציג המושבים במפלגת העבודה, צפוי להתפטר מהכנסת. במקומו תיכנס לכנסת יעל כהן פארן, פעילה סביבתית ממובילי "התנועה הירוקה" המשתייכת למפלגת התנועה.

עוד ידיעות על קק"ל
הקרב על ראשות קק"ל: התככים הפוליטיים בדרך לשליטה על מיליארדים
ארגוני סביבה "קק"ל גוף נדל"ני - שלא ישלוט על רשות הטבע"
לפיד הבטיח: "נלאים את קק"ל אחרי הבחירות"

"חברי מפלגת העבודה שלחו אותי לייצג אותם ואת ערכי תנועת העבודה בקק"ל ואני מודה להם על כך", אמר עטר הערב עם היבחרו. "אני נרגש מהבחירה ומודע לחשיבות המשימה להחזיר לקק"ל את אמון הציבור ולהזיז הצדה את הציניות לטובת הציונות והעשייה - למען מדינת ישראל ואזרחיה. קק"ל מתחילה היום עידן חדש. עידן של שקיפות, של אמון ושל מחויבות לציבור ולמינהל התקין".

מאחורי מועמדותו של דני עטר עמד ח"כ איתן כבל, והוא זה שהשקיע את מרב המאמצים לפעול למען בחירתו. לפי גורמים במפלגה, גם יצחק הרצוג פעל מאחורי הקלעים למען בחירתו של עטר. מיכאל ביטון, שהצטרף למרוץ לפני פחות משבוע רשם הישג נאה, אולם לא הצליח להיבחר, למרות תמיכתם של חברי הכנסת שלי יחימוביץ', סתיו שפיר ומיקי רונזטל, ועל אף התחייבותו כי ימלא את התפקיד בהתנדבות ובמקביל לעבודתו במועצת ירוחם.

בחירתו של עטר חותמת מרוץ רווי השמצות אישיות בוטות. בימים האחרונים התמלאו מכשירי הטלפון של חברי ועידת מפלגת העבודה, בהודעות שהטילו דופי האחד בשני. כך, למשל, בהודעה שנשלחה הערב ממספר לא מזוהה לחברי הוועידה, נכתב: "שטנצלר פחות מושחת מעטר. רק תחפשו בגוגל דני עטר לפני שאתם מצביעים לו ומביישים את המפלגה". הודעה אחרת ביקשה להלל את שטנצלר על כך שאירח אנשים בביתו "ולא ביקש החזרי הוצאות שהגיעו לו כדין!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully