וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: ג'ו ביידן יכריז על התמודדותו על הנשיאות

רשת פוקס ניוז דיווחה כי סגן הנשיא ייכנס למרוץ על ראשות המפלגה הדמוקרטית, מהלך שיטרוף את הקלפים עבור המועמדת המובילה הילרי קלינטון. בסוף השבוע רמז על כך יועצו הקרוב

עריכה: יאיר דניאל

סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות ב-2016 - כך דיווחה הערב (שני) רשת פוקס ניוז האמריקנית. זאת אחרי השמועות הבלתי-פוסקות על החלטתו של ביידן להתחרות במועמדת המובילה הילרי קלינטון. ברשת NBC דווח כי ביידן יודיע בתוך 48 שעות אם הוא ייכנס למרוץ או לא.

רמז להחלטה ניתנה בסוף השבוע, לאחר שהסנאטור לשעבר טד קאופמן, חברו הקרוב שמשמש גם יועצו, הפיץ מכתב בקרב אנשי צוות שונים שליוו את ביידן בקריירה הפוליטית שלו. במכתב נכתב כי הוא נמצא על סף הכרזה על התמודדות לתפקיד הנשיא - התבטאות שהגיעה לאחר שבועות ארוכים בהם סירבו סגן נשיא ארצות הברית ומקורביו להתייחס לעניין. זאת, אף שביידן לא מסר את החלטתו באופן רשמי.

קאופמן כתב כי ביידן צפוי לפתוח ב"קמפיין מהלב", וכי החלטה רשמית שלו בנושא אינה רחוקה. עוד הוסיף: "אם יחליט לרוץ, הוא יצטרך כל אחד ואחד מכם", ובכך רמז למהירות הגדולה שבה יצטרך למנף קמפיין כדי לייצג את המפלגה הדמוקרטית במרוץ לנשיאות. כמה אנשים שקראו את המכתב, טענו כי הוא הופץ בברכתו של ביידן. עם זאת, הם לא הורשו למסור מידע לגביו לתקשורת, וביקשו שזהותם תישאר חסויה.

ג'ו ביידן, סגן נשיא ארצות הברית, אוקטובר 2015. רויטרס
יטרוף את הקלפים? סגן הנשיא ג'ו ביידן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully