וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: רצח? עיתונאית לשעבר נמצאה תלויה בתא שירותים בטורקיה

19.10.2015 / 13:05

ג'קי סאטון, עיתונאית BBC לשעבר, נמצאה תלויה בשדה התעופה באיסטנבול. למרות שזה נראה כמו התאבדות, פרט אחד בסיפור גרם לחבריה לחשוב שמדובר ברצח. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

הסיפור הבא מסעיר את בריטניה ביממה האחרונה: עיתונאית רשת BBC לשעבר ג'קי סאטון, בת 50, נמצאה תלויה בתא שירותים בשדה התעופה אטאטורק שבאיסטנבול. סאטון נחתה בטורקיה לקראת טיסת המשך לעיראק, לשם נסעה במסגרת עבודתה בארגון למען עיתונאים המסקרים אזורי קונפליקט.

אלא שלטיסת ההמשך היא מעולם לא הגיעה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי סאטון נראתה נסערת לאחר שנאמר לה על ידי צוות המטוס שהיא תצטרך לקנות כרטיס חדש, לאחר שככל הנראה פספסה את טיסת ההמשך. זמן קצר לאחר מכן, מצאו שלושה תיירים רוסים את גופתה בתא השירותים.

למרות זאת, חבריה של סאטון טענו שאין סיכוי שהיא הייתה מתאבדת בגלל טיסה שפוספסה וקראו לפתוח בחקירה בינלאומית. הם טוענים שיש סיכוי טוב יותר שהיא נרצחה, בייחוד לאור העובדה שמשטרת טורקיה טוענת כי מצלמות האבטחה במקום לא עבדו במקרה באותו היום. תעלומה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully