וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ה"אל ניניו" הביא עמו הפתעה לחוף – נחש ים ארסי

18.10.2015 / 15:27

תופעת הטבע שקורית אחת לכמה שנים מביאה איתה גשמים חזקים ולעיתים גם הרס של רכוש. אבל לתוצאות שהביא עמו מזג האוויר, תושבי קליפורניה ממש לא ציפו. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

תופעת הטבע "אל ניניו" מביאה איתה בדרך כלל גשמים עזים ורוחות חזקות, אבל לתופעת הלוואי הזו תושבי קליפורניה לא ציפו. נחש ים ארסי במיוחד אותר על ידי גולש בחוף הים במחוז ונטורה, לאחר שככל הנראה הגיע לחוף בעקבות הסופה העזה. הנחש, צהוב בטן ושחור, משתק את הקורבנות שלו על ידי הכשה, ואז טורף אותם. במקרה הזה, הגולש מיהר להכניס את הנחש לדלי עם מים ולקרוא למומחים, שנדהמו מהממצא הנדיר.

נחש ים לא נצפה באזור הזה כבר ארבעה עשורים, ולרוב נחשים מסוג זה חיים באזורים טרופיים יותר, כמו מרכז אמריקה. הפעם, הסופה גרמה לטמפרטורת המים באזור לעלות, מה שמשך אליו שלל בעלי חיים ימיים שלרוב לא מגיעים לשם.

אבל למרות שהוא נראה מאיים, המומחים מרגיעים: נחש הים הזה לא תוקפני - בהנחה שלא מעצבנים אותו כמובן.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully