וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: העדים לפיגוע בבירה משתטחים ומתחבאים בחנויות

15.10.2015 / 11:50

מצלמות האבטחה של התחנה המרכזית בירושלים תיעדו את הרגעים הקשים שבהם הבינו הנוכחים כי נקלעו לזירת פיגוע. הם ברחו, חלקם התעלפו - והחיילים נדרכו ואחזו בכלי הנשק

צילום: מצלמות אבטחה עריכה: יאיר דניאל

מצלמות האבטחה ברחבי התחנה המרכזית בירושלים תיעדו אתמול (רביעי) את רגעי האימה שאחזו במתחם כאשר החל הפיגוע שבו מחבל פצע באורח בינוני-קשה אישה בת 72, ועמד להמשיך במסע דקירות ואף לעלות לאחד האוטובוסים. בסרטון ניתן לראות את הבהלה שאוחזת בעוברי האורח, אשר משתטחים על הרצפה או בורחים מהמקום. אחת מן הנשים אף מתעלפת, וחיילים שתועדו מחזיקים את כלי הנשק שלהם ונדרכים.

האישה שנפצעה אתמול הועלתה לאוטובוס בידי נהג ששהה בסמוך, ומיד לאחר שהכניס אותה - נעל את כלי הרכב בפני המחבל. לאחר מכן פנה המחבל לדקור שוטר אך נורה על ידי כוחות הביטחון שבמקום וחוסל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועה ופינו אותה לבית החולים שערי צדק בעיר. כוחות גדולים של משטרה ומג"ב פתחו בסריקות באזור ווידאו כי אין מפגע נוסף בזירה. המחבל הוא אחמד שעאבן, בן 23 מראס אל-עמוד. הוא היה כלוא בישראל בין השנים 2012-2015 בגין פעילות טרור עממי.

פיגוע דקירה באוטובוס, התחנה המרכזית ירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע, אתמול/נועם מושקוביץ

מנחם גואטה בן 16 מהר חומה היה עד לאירוע. "אני וחבר ישבנו ליד השווארמה וחיכינו לחברים, ראינו מולנו אוטובוס וערבי מרים יד וצועק אללה אכבר", סיפר. "אישה שישבה לידו צעקה 'מחבל' והוא בא לכיוונה. היא רצה אלינו לכביש ואמרה לנו לברוח ולצעוק 'מחבל'. אחר כך ראינו שוטרים יורים בו". גואטה סיפר כי נכנס להלם והתקשה לנשום. "הלכתי למד"א, אמרתי להם שאני לא מצליח לנשום, שיש לי זרמים בגוף. הם דיברו גם עם האישה ואמרו לה שהוא מת ושלא תדאג". ממגן דוד אדום נמסר על יותר מ-20 נפגעי חרדה מהאירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פיגוע דקירה באוטובוס, התחנה המרכזית ירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
יותר מ-20 נפגעי חרדה. התחנה המרכזית, אתמול/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully