וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד רגעי האימה: המחבל ברעננה מגיח מאחור ודוקר שלושה אזרחים

14.10.2015 / 13:20

בסרטון וידאו מזירת הפיגוע השני ברחוב אחוזה נראה הפלסטיני, עובד קבלן בבית לוינשטיין, מתנפל על האזרחים בתחנת אוטובוס - ודוקר אותם ללא הבחנה. אחד מהם נפצע קשה

עריכה: גדי וינסטוק

יממה לאחר אירועי הדמים ברעננה, שבה אירעו שני פיגועי דקירה ברחוב אחוזה, מתפרסם היום (רביעי) תיעוד דרמטי שבו נראה המחבל מתנפל על שלושה אזרחים במפתיע, דוקר אותם - ונמלט מהמקום בריצה כשאזרחים דולקים אחריו. המחבל, עובד קבלן בבית לוינשטיין שאף נראה לובש וסט ורוד בזמן הפיגוע, הצליח לפצוע ארבעה בני אדם, בהם אחד במצב קשה.

חמישה בני אדם נפצעו אתמול בשני פיגועים ברעננה: בפיגוע הדקירה הראשון, שאירע בסביבות השעה 08:30 בבוקר, נפצע גבר בן 32 באורח קל, ובפיגוע השני שהתרחש מול בית החולים לוינשטיין נפצעו ארבעה בני אדם, מתוכם שלושה במצב קל. בעקבות הפיגועים הנחתה עיריית רעננה לסגור את כל אתרי העבודה והבנייה הסמוכים למוסדות חינוך.

מחקירת הפיגוע השני עולה כי המחבל הוא תושב מזרח ירושלים בן 28. בין הנפגעים, אחד שנדקר בצווארו. נהג שעבר במקום הבחין במתרחש ופגע בו באמצעות כלי רכבו ונהג מונית סייע בהשתלטות עליו. כוחות גדולים של מרחב שרון שהיו במקום עצרו את המחבל והוא הועבר לטיפול רפואי.

לקריאה נוספת:
תיעוד מרעננה: המחבל רץ עם סכין - האזרחים רוגמים אותו באבנים
הורים ברעננה לקחו ילדיהם מהגנים: "חוששים להסתובב ברחוב"
"אזרחים נגד הטרור": אושרו הקלות בתנאי הרישיון לנשיאת נשק אישי

תיעוד הפיגוע ברעננה, אוקטובר 2015. ממצלמות אבטחה, צילום מסך
הפיגוע השני ברעננה, אתמול/צילום מסך, ממצלמות אבטחה

יאיר בן עזרא, שנפצע אתמול בפיגוע הראשון ברעננה, תיאר ממיטת אשפוזו את רגעי האימה. "הוא עמד בצד התחנה. ראיתי שהוא הזיע מיד כשהסתכלתי עליו. הוא קפץ עליי עם הסכין, צעק 'אללה אכבר'. הדפתי אותו ביד שמאל וניסיתי להכניס לו כמה שיותר אגרופים", אמר לוואלה! NEWS בבית החולים מאיר שבכפר סבא.

"ראיתי את הסכין שלו, הוא פשוט היה אחוז בכעס, כמו נמר", הוא הוסיף. "מזל שזה הסתיים ככה ולא פצע עוד ילדים שהיו בתחנה. הוא דקר אותי בצוואר שתי דקירות, במותן, בכתף, ביד. כל הגוף כואב".

עוברי אורח נרתמו לעזרתו וסייעו לו ולפצועים. "עמדתי בתחנת אוטובוס, קראתי עיתון. בתחנה עמדו אישה ושני ילדים. לא חשבתי שזה יהיה כל כך קרוב אליי. אנשים היו מוטלים על הרצפה, ואזרחים שהגיעו למקום סייעו לנו", אמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פצוע קשה ושלושה פצועים קל בפיגוע שני בעיר שבשרון. שלומי גבאי
זירת הפיגוע השני ברעננה, אתמול/שלומי גבאי

חקירת הפיגועים ברעננה הועברה ממחוז מרכז של המשטרה לידי חוקרי ימ"ר ירושלים. במשטרה מסבירים כי ההחלטה להעביר את תיק החקירה לידי ימ"ר ירושלים נובעת מהעובדה שמדובר בשני מחבלים תושבי מזרח ירושלים ואיסוף המודיעין של ימ"ר ירושלים יהיה יעיל יותר.

כמו כן, במשטרה בודקים אם היה קשר מוקדם בתכנון שני הפיגועים. במשטרה מעריכים כי השניים הגיעו לרעננה באותו זמן ועל ידי אותו מסייע, אולם נוצר פער זמנים בין הפיגוע הראשון לשני משום שהמחבל שביצע את הפיגוע הראשון נחשף על ידי אזרח ערני ולא ביצע אותו לפי התכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully