וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט החדש של ימי הפיגועים: חולצת טי-שירט חסינת כדורים

החולצה, שמשקלה ארבעה קילוגרמים ומיוצרת על ידי חברה מצפון הארץ, מיועדת להגנה מפני חדירת קליעי אקדחים, סכינים ורסיסים. עד כה נעזרו בפריט הייחודי אנשי כוחות הביטחון ועבריינים, אך האירועים האחרונים הביאו לביקוש גם בקרב הציבור הרחב

עריכה: טל רזניק

(תיעוד הפיגוע ברחוב מלכי ישראל בירושלים)

אחרי הידיעה על העלייה הדרמטית בביקוש לאמצעי המיגון "מסורתיים", מתברר כי ישנה "הסתערות" גם על חידוש מיוחד – חולצת טי-שירט חסינת כדורים. היצרנית, חברת "אזימוט גיר" מקיבוץ מעוז חיים שליד בית שאן, מסרה כי החולצה, שמשקלה ארבעה קילוגרמים, יכולה להגן מפני חדירת כדורי 9 מ"מ של אקדחים, כמו גם למנוע פצע דקירה ולמנוע כניסת רסיסים לאזור הממוגן.

איתי הופמן, אחד העובדים בחברה, שמייצרת בין היתר גם ציוד מחנאות ומיגון, סיפר שהחולצות חסינות הכדורים נמכרות כבר שנתיים, בעיקר לאנשי משרד הביטחון ואפילו ל"מאפיונרים", כלשונו. אלא שלדבריו, האירועים האחרונים הביאו לעלייה ניכרת בדרישה לאמצעי המיגון בכלל, ולחולצות הממוגנות בפרט, גם בקרב הציבור הרחב.

גל טרור | כותרות אחרונות
הקבינט אישר להטיל סגר במוקדי החיכוך בירושלים
רוב המחבלים תושבי מזרח י-ם: "תאי חמאס בתוך השכונות"
"הטלפונים לא מפסיקים": עלייה ניכרת בביקוש למאבטחים פרטיים

חולצה חסינת כדורים. אזימוט גיר, צילום מסך
נמכרות לאנשי משרד הביטחון ואפילו ל"מאפיונרים"/צילום מסך, אזימוט גיר

"מדובר בחולצת טי-שירט רגילה שלתוכה מוכנס מיגון עשוי בד קוולר, המשמש לייצור אפודי מגן", הסביר הופמן. "זה בד המיוצר בטכנולוגיה מיוחדת ובצפיפות גבוהה מאוד. ככל שיש יותר שכבות בד קוולר, כך רמת המיגון עולה".

לטענתו, ירי של כדור מאקדח, גם מטווח קרוב, יגרום לפצע לחץ בלבד אצל הנפגע. למשקל הרב יש גם מחיר: עלותה של חולצה כזאת היא כ-1,300 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully