וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוני ירה לעבר בניין האו"ם בניו יורק

רויטרס

4.10.2002 / 0:11

צעיר בעל חזות אסיאתית ירה 5 פעמים ופגע בקומות ה-18 וה-20; איש לא נפגע; בבניין ממוקמים בין היתר משרדיהם של קופי ענאן ונציגויות של 15 מדינות; האיש נעצר ונלקח לחקירה

אדם בעל חזות אסייאתית ירה אתמול לפחות חמש יריות אקדח לעבר בניין האו"ם בניו יורק. הוא פגע בבניין פעמיים, בקומות ה-18 וה-20, אך איש לא נפגע. ממזכירות האו"ם נמסר כי האדם נעצר מיד על ידי אנשי הביטחון של האו"ם שמיהרו לעברו. דוברת האו"ם, ננסי סנט ג'ון, שהיחתה עדה לאירוע סיפרה כי האיש ירה כמה יריות, השליך את האקדח ונעצר מיד.

עדי ראייה סיפרו כי האיש ביצע את הירי כשהוא עומד בכביש הכניסה המקיף את הבניין, שנמצא ב"איסט סייד" של מנהטן. עוד דווח, כי רגעים ספורים לפני שפתח באש, השליך היורה כמה דפים לאוויר. מבדיקה ראשונית עולה כי הדפים הם מסמכים הקשורים לצפון קוריאה. בניין האו"ם הוא בן 38 קומות וממוקמות בו נציגויות של 15 המדינות החברות במועצת הביטחון ומשרדיהם של אלפי עובדי האו"ם. גם משרדו של מזכ"ל האו"ם, קופי ענאן, נמצא בבניין.

הירי אירע בזמן שמועצת הביטחון ניהלה דיון בנושא חידוש שליחת פקחי הנשק לעיראק. היורה לא התנגד למעצר והועבר למשטרה. אנשי הביטחון הרבים שהשתלטו על היורה שהו במקום, בין היתר בגלל שיחות שמנהל היום במשרדו המזכ"ל ענאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully