וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: הסיום המפתיע של המרדף המשטרתי באוסטרליה

6.10.2015 / 15:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

משרד החוץ הטורקי זימן את שגריר רוסיה במדינה בפעם השנייה ביומיים האחרונים לנזיפה בעקבות חדירת מטוסים רוסיים לשטחה האווירי של טורקיה. לדברי משרד ההגנה הרוסי, מטוס קרב שיצא לתקיפה בסוריה נכנס לשטח טורקיה הסמוך לגבול "לכמה שניות".

נשיא מועצת אירופה דונלד טוסק אמר היום לחברי הפרלמנט האירופי כי על פי ההערכות הטורקיות, כשלושה מיליון פליטים נוספים עשויים להגיע מאזור חאלב ומאזורים נוספים בסוריה בתקופה הקרובה. אתמול נפגש טוסק עם הנשיא רג'פ טייפ ארדואן.

היפני טקאקי קג'יטה והקנדי ארתור ב. מקדונלד הם הזוכים בפרס נובל לפיזיקה לשנת 2015 – כך הכריז היום מזכיר האקדמיה המלכותית למדעים של שבדיה. השניים אחראים לגילוי תנודות בגרעין התא, שלדברי ועדת הפרס, "עשוי להיות קריטי להבנתנו את היקום".

לאחר שעתיים של מרדף, נהג רכב שטח שניסה להימלט מהמשטרה בעיר פרת' שבאוסטרליה סטה מהדרך הסלולה – ומצא את עצמו באוקיינוס. השוטרים מיהרו להיכנס לים ולמשות את הנהג, רגע לפני שהרכב טבע. על פי ההערכה, הרכב היה גנוב.

ומעט ממזג האוויר בעולם: סופת ההוריקן "חואקין" ממשיכה לזרוע נזק לחופי אמריקה. מושל קרוליינה הצפונית בארצות הברית, פט מקרוי, מסר היום: "החדשות הטובות הן שההוריקן פחות חמור משציפינו, אבל ככל שמתקרבים לדרום, המצב מחריף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully