וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבלים בשלווה את קורבנות השלום

אני רוצה שלום אמיתי. שלום שבו פלסטיני יכול לטייל בת"א וישראלי יכול לטייל בשכם ולחזור משם על שתי רגליים. הפלסטינים מתאמצים מאד להוכיח לנו שזה לא יקרה לעולם. אבל אנחנו שוטים. מעדיפים לקבל בשלווה יחסית את קורבנות השלום ולא חלילה לשלוט

מתנחלים צועדים באזור פיגוע הירי שבו נרצחו נעמה ואיתם הנקין  2 באוקטובר 2015. יותם רונן
מתיישבים מהשומרון צועדים במקום בו התרחש הרצח של בני הזוג הנקין/יותם רונן

בכלי התקשורת הפלסטינים בני הזוג הנקין מתוארים כ"חיילים". הפלסטינים הכריזו עלינו מלחמה, אבל אנחנו מעדיפים לטמון את הראש בחול ולקרוא לכל פיגוע "מפגע בודד", "ירי תועה", "ארגון סורר", ועוד כיד הדמיון הטובה. מחסן המילים המכובסות כבר מלא אך את המלחמה שמתחוללת פה המילים המכובסות לא ישנו.

הרצח האכזרי של איתם ונעמה הנקין הוא לא הראשון ולצערי גם לא האחרון במלחמת הדמים בין כוחות האור לכוחות החושך. כן, יש פה מלחמה. מלחמה בין צמאי חיים לתאבי מוות, מלחמה בין תרבויות הפוכות. מלחמה עתיקת יומין בין יצחק לישמעאל וככל שנקדים להתייחס למצב בהתאם כך ייטב לנו.

אשליית השלום מתפוצצת לנו בפנים בכל פעם מחדש. הרשות הפלסטינית מלבה את היצרים ומשלהבת את הרוצחים לקום ולטבוח בבני עמנו. ככל שאנו נותנים להם יותר, כך תאבונם גדל. קיבלו את עזה נקייה מיהודים והחזירו לנו טילים. קיבלו את שטחי A נקיים מיהודים והחזירו לנו באינתיפאדה. קיבלו את ציר מדיסון, המחבר בין אלון מורה ואיתמר, לאחר שנסגר עקב פיגועים רבים והחזירו לנו אב ואם צעירים בארונות מתים לכבוד החג.

אני רוצה שלום. אבל שלום אמיתי. לא כזה שבו אם אזרח ישראלי נכנס בטעות לטריטוריה פלסטינית הוא הופך בשר תותחים. שלום הדדי. כזה שבו פלסטיני יכול לטייל בתל אביב וישראלי יכול לטייל בשכם ולחזור משם על שתי רגליים. הפלסטינים מתאמצים מאד להוכיח לנו שזה לא יקרה לעולם. אבל אנחנו שוטים. מעדיפים לקבל בשלווה יחסית את קורבנות השלום ולא חלילה לשלוט.

הורים נורו למוות מרכב חולף לעיני ארבעת ילדיהם. דובר צה"ל
החזירו לנו אב ואם צעירים בארונות מתים לכבוד החג. הרכב של משפחת הנקין/דובר צה"ל

האביב הערבי הפך לחורף סוער. המשטרים בארצות השכנות נופלים כמו דומינו. כיצד ניתן לדמיין מצב בו מדינה הנשלטת בידי אש"ף, בשיתוף עם החמאס ו"ארגונים סוררים" יגורו בשולי כביש 6? הגיע הזמן שנפסיק לפחד ונתחיל לשלוט בירושלים, ביהודה, בשומרון ובבקעה. מי שירצה יוכל להישאר לגור פה ומי שינסה להמשיך לרצוח אבות ואימהות בדרכם הביתה ותינוקות רכים במיטתם מוזמן לעבור דירה.

סיפחנו את שייח מוניס וטלביה, סיפחנו את גמלא, הגיע הזמן לספח את אריאל ומעלה אדומים. את איתמר ואת ירושלים המאוחדת. כל פיתרון אחר פירושו מנהרות תופת ופצמ"רים על יישובי גוש דן והשרון, אשר יובילו למלחמה אזורית כוללת.

ממשלת ישראל, עורי מתרדמתך - לא עוד נאומים באו"ם וסטטוסים מלאי פאתוס בפייסבוק, הניחו למקלדות וצאו למשול. לשם כך נבחרתם. רק ריבונות ישראלית בכל שטחי מדינת ישראל תיתן מענה לטרור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully