וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | אחרי 24 שנים: נתפס הפושע שהיה אימת הנשים באורגון

1.10.2015 / 15:13

פול ג'קסון ואחיו היו אימת הנשים באורגון בשנות ה-80. השבוע, 24 שנים אחרי שהפרשה החלה, חלה תפנית בעלילה. כנסו. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

צילום מסך

פול ג'קסון היה אחד הפושעים הנמלטים הכי מבוקשים בארצות הברית. השבוע, 24 שנים לאחר שנעלם, הוא אותר, והכל בזכות תכנית טלוויזיה.

הסיפור של פול מתחיל בסוף שנות השמונים. פול ואחיו ואנס רוברטס חשודים שנהגו ברחובות הילסבורו שבאורגון וחטפו נשים מהרחוב. משם, הם לקחו אותן למרתף עינויים בביתם ושם התעללו בהן מינית במשך ימים.

השניים נעצרו בתחילת שנות התשעים לאחר שאחת הקורבנות הצליחה להימלט ולספר למשטרה בדיוק היכן נמצא בית הזוועות. אלא שלמרבה האבסורד הם שוחררו בערבות, ונמלטו. ב-2006, 16 שנים אחרי שברח ואנס, הסגיר את עצמו למשטרה. פול, עדיין נעדר.

אבל לפני כחודשיים חלה התפתחות בחקירה. תכנית תחקירים של רשת סי אן אן שמתחקה אחר פושעים מבוקשים, שידרה את סיפורם של השניים. מיד לאחר השידור התקבל מידע על פול. מתברר שאת השנים האחרונות הוא העביר במקסיקו. השבוע הוא הוסגר לארצות הברית, דבר שלא בהכרח יביא נחת לקורבנות שלו.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully