וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון ביקר בהר חברון: אין ולא תהייה הקפאת בנייה בשטחים

30.9.2015 / 13:58

שר הביטחון הגיע לסוכה של ראש המועצה והתייחס גם למצב הביטחוני באזור. "כל מי שיפגע בריבונות או שיאיים על ביטחון האזרחים יענה ביד קשה", אמר, אך הדגיש: "אנו מסייעים לפלסטינים"

שר הביטחון, משה בוגי יעלון, בסוכתו של ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי. ספטמבר 2015. דוברות הר חברון,
יעלון וראש המועצה יוחאי דמרי, היום/דוברות הר חברון

שר הביטחון משה יעלון ביקר היום (רביעי) בהר חברון והבהיר כי אין הקפאת בנייה בשטחים וגם "לא תהיה". יעלון, שביקר בסוכתו של ראש המועצה יוחאי דמרי בהתנחלות עותניאל, הוסיף כי "כל מי שיפגע בריבונות או שיאיים על בטחון האזרחים יענה ביד קשה".

שר הביטחון התייחס למצב הביטחוני ולעלייה בטרור ביהודה ושומרון. "ישנם קווים אדומים שעליהם נשמור", אמר. "כל מי שיפגע בריבונות או שיאיים על ביטחון האזרחים יענה ביד קשה". עם זאת, יעלון הדגיש כי "אנו נוהגים לסייע לאוכלוסיות השכנות בטיפול רפואי בהגדלת הכנסת סחורות לעזה, וסיפוק עבודה ליותר מ-200 אלף פלסטינים במעגלי העבודה השונים, ולמעשה הם מתפרנסים על ידנו".

שר הביטחון, משה בוגי יעלון, בסוכתו של ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי. ספטמבר 2015. דוברות הר חברון,
הסוכה בביתו של ראש המועצה בעתניאל/דוברות הר חברון

על הבנייה בשטחים אמר יעלון: "ההתיישבות ביהודה ושומרון גדלה ומתפתחת, אך לעתים יש עיכובים זמניים". אין הקפאת בנייה ולא תהיה, מכיוון שעברו לתקוף אותנו בלגיטמציה על יישוב יהודים בארץ. אנו פועלים בחכמה".

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי אמר בביקור: "השר הוא ידיד ההתיישבות ובקיא גדול בפרטים, תמיד מצאתי את האוזן הקשבת אצל בוגי כשהייתי צריך, הר חברון היא האצבע בסכר המונעת הקמת רצף ערבי במרכז הארץ, אנו פועלים מתוך תפיסה חדשה. לא עוד מקבץ של ישובים אלא מרחב עם גוש יישובים, לראשונה אנו נותנים מענה לערבים שחיים כאן ביננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully