וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: נהג אוטובוס בסין הציל אישה שכרעה ללדת בצד הדרך

24.9.2015 / 17:12

נהג אוטובוס שנסע במסלול הרגיל שלו הבחין בבן הזוג של האישה, שהחלה לחוות צירים בדרך לבדיקה שגרתית. בעזרת הנוסעים, הצליחו הנהג, האישה ובן זוגה ליצור סוף טוב ליום הקשה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

מקרה שנקלט לפני יומיים במצלמות אבטחה בסין הראה כי אנשים טובים באמצע הדרך יכולים גם להציל חיים: נהג אוטובוס מקומי נסע במסלול הקבוע שלו במחוז שה-ג'ינאנג, כאשר הבחין באדם שנופף לו לעצור. מהר מאוד הבין הנהג כי לא מדובר בעוד נוסע שרוצה לעלות לאוטובוס - האיש החזיק את אשתו, שכבר הייתה בשלב מתקדם של צירים.

האישה, שהייתה בדרכה לבדיקה שגרתית עם בן זוגה על האופנוע שלו, החלה לחוות את הצירים בדרך והגבר לא הצליח להמשיך בנסיעה ולא הצליח להתקשר לאמבולנס. למרבה המזל, הוא נתקל בנהג האוטובוס, שעצר מיד כשראה אותו. בסיוע כמה מהנוסעים, הועלתה האישה לאוטובוס, והנהג נסע ישר לבית החולים.

ואולם - הלידה החלה עוד לפני שהנהג הצליח להביא את השניים לבית החולים, והתינוק נולד במהלך הנסיעה. כאשר הגיעו סוף סוף ליעד, הורידו אחיות בית החולים את התינוק ואת האם המותשת - כאשר שניהם במצב טוב.

אז בפעם הבאה שהאוטובוס שלכם מאחר, לכו תדעו - אולי הוא בדיוק עוזר להציל חיים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully