וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: התאומים שהופרדו עם לידתם התאחדו במפגש מרגש

20.9.2015 / 14:55

לפני שבעים שנה, הפרידה מלחמת העולם השנייה בין התאומים ג'ורג' ולוסיאן. במשך חמישים שנה הם חיפשו זה את זה. את המפגש ביניהם – אתם לא רוצים לפספס. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

מלחמת העולם השנייה קרעה לגזרים משפחות רבות. ילדים הופרדו מהוריהם, אחים מעולם לא זכו לגדול יחד. אבל לסיפור הזה, יש דווקא סוף טוב.

ג'ורג' ולוסיאן נמסרו לאימוץ מיד לאחר לידתם. אמם, שנשלחה למחנה עבודה בפולין במהלך המלחמה, חלתה ולא היתה מסוגלת לטפל בהם. הם אומצו בנפרד על ידי שתי משפחות בגרמניה, ולא ידעו זה על קיומו של זה.

ג'ורג' עבר לקליפורניה, ולוסיאן נותר בפולין. בגיל ההתבגרות, הם גילו אחד על קיומו של השני, ומאז – לא הפסיקו לחפש. במשך יותר מחמישים שנים הם חיפשו אחד את השני בעזרתו של הצלב האדום, אך ללא הצלחה.

בשנה שעברה, לוסיאן הצליח לאתר מידע חדש על אמו הביולוגית, שהוביל לבסוף לאחיו. בכתבה ששודרה השבוע ברשת BBC נראה המפגש המרגש ביניהם. עכשיו הם מבטיחים לשמור על קשר למרות המרחק, ולא להיפרד יותר לעולם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully