וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה במזרח ירושלים: סמלים נאציים על לוחיות הרישוי

18.9.2015 / 8:20

תושבי שכונות במזרח ירושלים החלו לאחרונה להחליף את דגל ישראל המופיע על לוחיות הרישוי בדגל המפלגה הנאצית. לדברי אחד התושבים מדובר במקרים בודדים, "אבל זה בהחלט מטריד"

דגל נאצי על רכב במזרח ירושלים. אריק אבולוף, מערכת וואלה! NEWS
"נחרדתי לראות את הסמלים של הנאצים"/מערכת וואלה! NEWS, אריק אבולוף

תופעה חדשה החלה לאחרונה להתפשט בקרב תושבי מזרח ירושלים, שבמסגרתה מוחלף דגל ישראל בלוחית הרישוי שלהם בדגל הנאצי. לדברי אחד התושבים, "מדובר במקרים בודדים אמנם בתוך מזרח ירושלים, אבל זה בהחלט מטריד". מקרה אחד תועד על ידי רב-סמל אריק אבולוף משירותי הכיבוי בעיר, שזיהה את הדגל הנאצי על לוחית רישוי ברכב של תושב שכונת אום טובא, כשנסע במרכז ירושלים.

"בצהרי יום שני האחרון, לאחר סיום משמרת בתחנת הכיבוי בהר חומה, בעוד אני נוסע ברחוב משה ברעם לכיוון צומת פת הבחנתי ברכב מסוג BMW שלוחית הרישוי שלו לא שגרתית", סיפר אבולוף. "לרגע חשבתי שמדובר במספר זר, אך כשנעצרתי מאחוריו בצומת פשוט נחרדתי לראות את הסמלים של הנאצים שתפסו את מקום דגל ישראל על לוחית הרישוי. גם בשלב זה חשבתי לעצמי שאולי בכל זאת אני מתבלבל וממהר לשפוט אז כיוונתי את הטלפון הנייד שנמצא במתקן הדיבורית על לוח המכוונים וצילמתי בכדי לבדוק ברשת.

"מה שמצאתי בחיפוש מהיר לא השאיר מקום לספק, מדובר בשילוב של שני סמלים נאצים", הוסיף. "האחד זה העיט של הרייך והשני הוא דגל המפלגה הנאצית, רק שצלבי הקרס הושמטו". אבולוף, שחלק מבני משפחתו הם ניצולי שואה, הזדעזע מאוד מן המראה והגיש אתמול תלונה במרחב מוריה של המשטרה. "פשוט קשה לי לעלות על הכתב את תחושות הכעס כלפי אותו נהג או בעל רכב שהוא בן מיעוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully