וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: ברגע האחרון - ניצלה מתאונה במדרגות הנעות

17.9.2015 / 13:23

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ארה"ב זיהתה ארבעה מסוקים רוסיים בבסיס חיל האוויר שנבנה ליד לטקיה שבסוריה, כך אמרו אתמול (רביעי) גורמים אמריקנים רשמיים לרשת CNN. ארבעת כלי הטיס מופיעים גם בצילומי לוויין שהגיעו לידי הרשת. הדבר מחזק את הטענה על התערבות גוברת של רוסיה במלחמה בסוריה.

העציר המנהלי מוחמד עלאן מחדש את שביתת הרעב שלו - כך חוששים גורמים בשב"ס. לדברי הגורמים, עלאן, השוהה בכלא איילון, סירב לפני הצהריים לקבל את הארוחה השלישית שלו ברצף. אם יסרב לשתי ארוחות נוספות עד הערב, יוכרז כשובת רעב.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי המצב בזירה הפלסטינית הביא אותו לשקול להתפטר מתפקידו. יו"ר הרשות הצהיר עוד כי "יטיל פצצה" בנאומו בפני עצרת האו"ם בסוף החודש.

בתקופה האחרונה אירעו מספר תאונות במסועי מדרגות נעות בסין, דבר שגרם לתושבים רבים להיזהר כשהם עולים במדרגות. האישה שבתמונה, אכן נזהרה, ובצדק. בסרטון שצולם במצלמות אבטחה בקניון בעיר שניאנג נראית האישה מצליחה להתחמק ברגע האחרון מתאונה שכזו. בחודש יולי ערכו הרשויות בדיקה ל-55 אלף מסועים, לאחר תאונה שבה נהרגה אישה שנפלה לתוך המדרגות.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה. מחר - ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully