וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחדים להתפנות: נחשי פיתון נמצאו בשירותים

2.10.2015 / 10:55

מתקפת נחשים באוסטרליה: מספר דיירים דיווחו לאחרונה על נחשים שנמצאו בשירותים שלהם. התמונות המצמררות האלה יגרמו לכם לבחון טוב טוב את האסלה שלכם לפני שאתם מתיישבים עליה

נחש קוברה מול פיתון: מי ינצח בקרב הנחשים האכזרי הזה?/יוטיוב

בסרטון: קרב נחשים בין קוברה לפיתון

בעקבות עבודות הרכבת הקלה, תושבי תל אביב נכנסו לפאניקה מהחשש שחולדות יזנקו עליהם מפתחי האסלות - דבר שעדיין לא קרה, למזלנו. אולם, כעת נראה שהצרה שלנו מתגמדת לעומת זו של האוסטרלים - שמתמודדים מדי יום עם הפחד להתפנות. לאחרונה הגיעו מספר דיווחים של דיירים ובעלי דירות באוסטרליה שהופתעו לגלות נחש שמתנחל להם באסלה רגע לפני שישבו עליה. מפחיד זה לא מילה.

לוכד הנחשים המקומי, אליוט באד, פרסם בפייסבוק שלו תמונה מחרידה של נחש פיתון בתוך אסלה אותו נקרא ללכוד. הנחשים מתברר מחפשים מפלט במזג האוויר החם של אוסטרליה ומוצאים סביבה קרה ורטובה בתוך אסלות. בשביל לשחרר את הזוחל הזה, היה על אליוט להסיר את כל השירותים מאחר שחלקו הגדול של הנחש נותר בתעלות.

מתקפת נחשים בשירותים באוסטרליה. פייסבוק, צילום מסך
זה נחש או שסתם שיחררת הרבה הבוקר?/צילום מסך, פייסבוק
מתקפת נחשים בשירותים באוסטרליה. פייסבוק, צילום מסך
אליוט מנסה למשוך את הנחש אליו/צילום מסך, פייסבוק

לאליוט - כמו לשאר לוכדי הנחשים באוסטרליה - לא חסרה עבודה, ברוך השם. רק השבוע הוזעק אליוט לתא שירותים בדירה כדי ללכוד נחש שהסתתר בו והחל להשתולל. הפעם אליוט לא הצליח להשתלט על הנחש - והמתין עד שהוא ירגע ויצא משם על דעת עצמו. כמה ימים לאחר פרסום התמונות בפייסבוק של אליוט, כריס דבון, גם הוא לוכד נחשים, פרסם תמונה באתר לוכדי הנחשים של טאונסוויל בו הוא מצא נחש פיתון שהתחבא בניאגרה. "קיבלתי שיחת טלפון הבוקר מבחור שניסה להוריד את המים בשירותים ולא הצליח", הוא כתב בבלוג, "זה מה שחסם לו את המערכת".

עוד באותו נושא

צפו בנחש הקוברה בעל שני הראשים שמנסים לאכול זה את זה

לכתבה המלאה
מתקפת נחשים בשירותים באוסטרליה. פייסבוק, צילום מסך
הנחש מסתתר בניאגרה/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully