וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ראוי? מעודדות רקדו לצלילי הקולות מאסון התאומים

16.9.2015 / 16:29

קבוצת מעודדות מתיכון בטקסס עוררה סערה כשרקדה על רקע הקולות מאירועי 11 בספטמבר. רוצים לדעת על מה הייתה כל הסערה? כנסו. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

אסון מגדלי התאומים שאירע ב-11 בספטמבר 2001 מעורר עד היום זיכרונות קשים, בעיקר בקרב אזרחי ארצות הברית. השבוע עלה הנושא לכותרות לאחר שקבוצת מעודדות מתיכון למברטון שבטקסס ביצעה קטע ריקוד על רקע הקולות מאותו אסון. הריקוד המשיך על רקע קטעים מנאומו של הנשיא דאז ג'ורג' וו. בוש והסתיים כשהבנות מחזיקות בדגל ארצות הברית ומאייתות בגופן USA.

הבנות טענו שמדובר במחווה לנפגעי האסון, וגם זכו לכמה תגובות אוהדות ברשת, אבל היה גם מי שלא אהב את השימוש בזעקות השבר של קורבנות האסון.

כך למשל כתבו גולשים שהריקוד אינו ראוי וכי הוא מוזר וגורם לאי נוחות. עד כה, הוא זכה כבר ליותר מ-25 מיליון צפיות ברשת. טעם רע או מחווה אומנותית לגיטימית? תשפטו בעצמכם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully