וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: המטפלת לא השגיחה באמבטיה – התינוק טבע למוות

10.9.2015 / 13:01

אביגיל דניאל, תושבת תל אביב בת 48, טיפלה בזוהר ארגז ואחיו מלידתם ועד יום מותו של התינוק. לפי האישום, המייחס לה מוות ברשלנות, במאי 2014 היא השאירה את השניים באמבטיה ללא השגחה, חזרה לחדר – ומצאה את זוהר בתוך המים מחוסר הכרה. הוא מת כעבור חמישה ימים

עריכה: גדי וינסטוק

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד אביגיל דניאל, תושבת העיר בת 48, בגין השארת ילד בלא השגחה וגרימת מוות ברשלנות לתינוק זוהר ארגז. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין זהר דולב, הנאשמת הועסקה כמטפלת של תאומים בני 11 חודשים ממועד לידתם ועד יום מותו של זוהר, במאי 2014.

ב-21 במאי 2014, בסביבות השעה 15:00, הגיעה דניאל לבית התאומים בתל אביב וקיבלה אחריות עליהם. אחרי השעה 16:00 היא מילאה מים באמבטיה, בגובה שסיכן את חייהם ובריאותם של השניים. לפי כתב האישום, היא הושיבה אותם בכיסאות המיועדים לקילוח פעוטות שהיו באותה עת בתוך האמבטיה. הכיסאות לא התחברו היטב לקרקעית בשל שטיחון למניעת החלקה שהונח בה. הנאשמת הייתה מודעת לכך.

לקריאה נוספת:
המטפלת של התינוק שטבע: "התפללו לשלומו של זוהר"
דוד התינוק שטבע: "רשלנות וטיפשות של המטפלת"
"שמעתי את התינוקות משחקים - ופתאום היה שקט"

זוהר ארגז, התינוק בן 11 החודשים שטבע באמבטיה בביתו בתל אביב ונפגע אנושות, מאי 2014. באדיבות המשפחה
נמצא מחוסר הכרה ומת כעבור חמישה ימים. זוהר ארגז/באדיבות המשפחה

בשלב מסוים יצאה דניאל מהחדר ושהתה מחוצה לו כחמש דקות, בהשאירה את התאומים לבדם בתוך האמבטיה, בלא השגחה ובאופן שסיכן את חייהם. בחלוף כחמש דקות, חזרה הנאשמת לחדר האמבטיה ומצאה את אחד התאומים, המנוח, שוכב בתוך האמבטיה, כשראשו בתוך המים והוא מחוסר הכרה. דניאל הוציאה את המנוח מהאמבטיה וניסתה לבצע בו פעולות החייאה תוך קריאה לעזרה. בעקבות זעקותיה, הגיע לדירה שכן והשניים הזעיקו את המשטרה ואת כוחות ההצלה. זאת, כאשר התאום השני נותר בתוך האמבטיה לבדו עד הגעת השוטרים לדירה.

השכן, השוטרים וכוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה. הוא הובהל לבית החולים במצב אנוש כשהוא מחוסר הכרה, מונשם, קר, סובל מהיפותרמיה ועוד. אחרי חמישה ימי אשפוז התינוק מת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully