וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה הזו ניהלה שנתיים קשר מיני עם מישהי כשהיא מתחזה לגבר

11.9.2015 / 8:44

צעירה מאנגליה פצחה במערכת יחסים עם גבר שדרש ממנה להיות עם כיסוי עיניים בזמן הסקס כיוון שהתבייש בצלקות המכסות את גופו. כאשר העזה להוריד את הכיסוי גילתה, למרבה האימה, שמדובר בחברתה הטובה

פרשה חמורה של ניצול מיני ביזארי במיוחד נחשפה השבוע בוויילס, אנגליה. הסיפור החל לפני כשנתיים, אז צעירה מקומית קיבלה הצעת חברות בפייסבוק מאישה בשם גייל ניולנד. השתיים הפכו לחברות קרובות, ובמקביל הכירה האישה האלמונית גבר בשם קיי פורצ'ן. השניים פצחו בקשר רומנטי המבוסס על שיחות טלפון וצ'אטים אל תוך הלילה, במהלכם קיי סיפר כי עבר תאונת דרכים קשה וכשהיה מאושפז בבית החולים, הרופאים גילו גידול בראשו.

במקביל, גייל עודדה את הקשר, סיפרה שהיא מכירה את קיי ודיברה בשבחו. המתלוננת, ששמה לא פורסם, קבעה פגישה בבית מלון עם אהובה הטרי שדרש ממנה להמתין לו עם כיסוי עיניים כיוון שהוא מתבייש בצלקות המעטרות את גופו ובצליעה שנגרמה מנזק עצבי ברגל. המתלוננת עשתה כבקשתו, והשניים קיימו יחסי מין.

הפגישות חזרו על עצמן יותר מפעם אחת באותה מתכונת מוזרה שכללה כיסוי עיניים וצעיף. באחד המפגשים הרגישה המתלוננת שמשהו אינו כשורה, היא הסירה את הכיסוי ומצאה את חברתה גייל ליד המיטה, כשהיא מסירה מעצמה את הוויברטור איתו גרמה לגייל להאמין שהיא גבר.

גייל ניולנד. יוטיוב, צילום מסך
לבשה ויברטור איתו גרמה לבת הזוג להאמין כי היא גבר. גייל ניופלד/צילום מסך, יוטיוב

"לא האמנתי למראה עיניי" ,סיפרה המתלוננת לתקשורת המקומית", "היינו מדברים והוא היה אומר שאני מצילה אותו, שבזכותי הוא מתגבר על המחלה". כעת מואשמת גייל בחמישה סעיפים שונים של אונס וניצול מיני. המשפט עדיין נמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully