וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא שטיפל בקרולין: "תלישת הקרקפת - פציעה נדירה מאוד"

6.9.2015 / 17:44

מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ברמב"ם, שבה מאושפזת בת ה-12 ששיערה נתפס בגלגלי מכונית קארטינג, סיפר כי זה זמן רב לא נתקל בפציעה כזו. "זה מזכיר את הימים שבהם נשים ארוכות שיער עבדו ליד מכונות", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ערן גילווארד, עריכה: קשת סידי

יממה לאחר ששיערה נתפס בגלגלי מכונית קארטינג בחיפה, קרולין מארוף בת ה-12 עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים רמב"ם בעיר. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS, סיפר פרופ' יהודה אולמן, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים, כי מארוף עברה ניתוח וכעת היא מורדמת ומונשמת כדי להקל על כאביה.

"היא מורדמת ומונשמת כדי שנוכל להחליף לה תחבושות ולא יכאב לה", הסביר פרופ' אולמן. "זו פציעה חיצונית, עם השלכות קשות, אבל היא לא מסכנת חיים. אנחנו נחליף את החבישה ונראה אם הקרקפת שהושתלה בחזרה מראה סימני קליטה".

עוד באותו נושא:
שיערה של בת 12 נתפס בגלגלי רכב קארטינג בחיפה; מצבה קשה
שיערה של קרולין נתפס בגלגל הקארטינג: "נתלש לה חלק מהקרקפת"

קרולין מארוף נפצעה קשה לאחר ששיערה נתפס בגלגלי רכב קארטינג בחיפה. באדיבות המשפחה
מורדמת ומונשמת. מארוף/באדיבות המשפחה

הוא ציין כי בעבר היו מוכרות תאונות כאלה אצל נשים שעבדו בסביבת מכונות גדולות, אולם הדגיש כי כבר זמן רב לא נתקל בתאונה ובפציעה חריגה כזו. "זה פציעה מאוד נדירה", אמר. "אני כבר שנים לא זוכר פציעה כזאת. זו פציעה שהייתה נפוצה לפני 30 שנה אצל נשים עם שיער ארוך שעבדו ליד מכונות והשיער היה נתפס להן בגלגל. חייבת להיות משיכה מאוד חזקה כדי שתגרום לתלישה מלאה של הקרקפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully