וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כשוויסקי מתערבב עם טורנדו - פורצת סופת אש

6.9.2015 / 15:24

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

כ-7,000 פליטים הגיעו לתחנת הרכבת המרכזית של מינכן ביממה האחרונה וארבע רכבות הביאו 2,000 פליטים נוספים לעיר. הפליטים זכו לקבלת פנים חמה, כאשר מתנדבים תרמו להם מזון, תרופות ובגדים. בסוף השבוע חצו 10,000 מבקשי מקלט את הגבול מהונגריה לאוסטריה.

שר החוץ האמריקני ג'ון קרי הביע אמש דאגה נוכח העדויות האחרונות של התערבות רוסיה, בת בריתו של אסד, במלחמת האזרחים בסוריה. קרי שוחח אמש עם עמיתו הרוסי סרגיי לברוב ודרש הבהרות בנושא.

ממשלת יפן הכריזה שאפשר לחזור לחיות בסביבת העיר פוקושימה, ארבע וחצי שנים אחרי האסון בכור הגרעיני. אחרי שמבצע הטיהור הושלם ורמות הקרינה ירדו, כ-70 אלף התושבים שפונו מפוקושימה הוזמנו לשוב לבתיהם.

והסרטון המדהים הזה מגיע מקנטאקי, שם סופה חזקה גרמה ליצירתו של טורנדו-אש. המחזה המרהיב נוצר לאחר שברק פגע במפעל משקאות וגרם ליותר משלושה מיליון ליטרים של ויסקי לזרום לאגם סמוך. פרק נוסף הצית את האש, שנאספה אז על ידי סופת טורנדו.

ומעט ממזג האוויר בעולם: רוחות חזקות במהירות של 150 קמ"ש היכו באלבמה, ארצות הברית, והותירו אחריהן הרס רב. עצים רבים קרסו על בתים, אולם למרבה המזל לא היו נפגעים בנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully