וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד: "אוהב את הגוף שלך"; "יאנה בת ה-12": "אתה מביך אותי"

6.9.2015 / 10:30

בן 45 נעצר בחשד לפדופיליה ברשת, לאחר שנלכד בידי קצין משטרה שהתחזה לילדה בת 12 ששמה יאנה. לפני כשבועיים הוא הגיע ל"ביתה" לאחר שהבין שהוריה אינם נמצאים - ונעצר. המשטרה בודקת אם ילדות נוספות נפלו קורבן למעשיו

פדופיליה מתוקן. מערכת וואלה!
"בא לי לנשק לך את השפתיים, את הצוואר... ואז תראי איך תתענגי"/מערכת וואלה!

המשטרה עצרה לאחרונה נהג משאית בן 45 מחיפה החשוד בעבירות אינוס ובעבירות פדופיליה חמורות ברשת. החשוד נתפס בתרגיל יזום שביצעה משטרת מרחב ירקון, במסגרתו התחזה קצין משטרה לילדה בת 12 ששמה יאנה. בתחילה שלח לה החשוד תמונות וסרטונים ארוטיים והסביר לה כיצד עליה לגעת בעצמה במקומות אינטימיים בגופה. לפני כשבועיים הוא הגיע לביתה לאחר שהבין שהוריה אינם נמצאים - ונעצר. מעצרו של החשוד הוארך אתמול (שבת) פעם נוספת והמשטרה בודקת אם ילדות נוספות נפלו קורבן למעשיו.

"בא לי לנשק לך את השפתיים, את הצוואר... ואז תראי איך תתענגי", אמר החשוד באחת מעשרות השיחות וההתכתבויות שניהל עם קצין המשטרה שהתחזה לילדה בת 12. "אני אוהב את הגוף שלך", כתב החשוד, וקצין המשטרה השיב: "אתה מביך אותי". "תשתחררי, תגעי תראי איזה כיף", ענה החשוד. עוד ביקש החשוד כי "הנערה" תשלח לו תמונה בבגד ים. "אין איזו תמונה סקסית עם חזה ותחתונים?", שאל.

פקד גוני סער, קצין הנוער של תחנת תל אביב צפון שבמרחב ירקון שהתחזה ליאנה, סיפר כי על אף שהיא ציינה שהיא רק בת 12, פנו אליה מיד מספר רב של גברים שניסו ליצור עמה קשר.

"מעשים חמורים נגד חסרי ישע"

במהלך החקירה נאספו נגד החשוד ראיות בדבר ביצוע עבירות מין מהדרגה החמורה ביותר. בין היתר הדריך כאמור החשוד את הילדה כיצד להגיע לסיפוק מיני על ידי נגיעה באיבר מינה – פעולה המוגדרת בחוק כמעשה אינוס. בהמשך הציע החשוד לילדה לקיים עמו יחסי מין ולאחר שהבינו במשטרה שהוא עושה את דרכו לכתובת שמסרה לו, הנחה מפקד תחנת תל אביב צפון, סגן-ניצב ניסים דאודי, לעצור את החשוד. הוא נעצר לאחר שירד מהאוטובוס שעמו הגיע מחיפה, עשרות מטרים מהדירה שבה היה אמור לכאורה לפגוש את הילדה.

מעצרו של החשוד התאפשר במסגרת מדיניות מבצעית של משטרת תל אביב לבצע כניסות לאתרים ברשת, להתחזות לילדות ולאתר פדופילים. "אנו עדים לתופעה שבה גברים מנצלים את חדרי ההתכתבויות האפלים ברשת האינטרנט על מנת לבצע עבירות מין בקטינים", אמר מפקד מרחב ירקון תת-ניצב יהודה דהן. "מדובר במעשים חמורים נגד חסרי ישע ובניצול תמימותם. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנושא ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאתר את העבריינים ולהעמידם לדין".

בהמשך דבריו ביקש תנ"צ דהן לפנות להורים. "לכם תפקיד חשוב במניעת אירועים דומים, הסבירו לילדיכם את הסכנות הגלומות בגלישה באתרים השונים ברשת האינטרנט ואת הסכנות בשיחות עם אלמונים. בדקו באילו אתרים הם גולשים, הסבירו להם ואסרו עליהם לשלוח לזרים תמונות בכלל ותמונות אינטימיות בפרט. כמו כן, אסרו עליהם למסור פרטים אישיים כשמם, מספר טלפון וכתובת מגורים", הפציר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully