וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מבולבל: "לא יודע להבחין בין חמאס לחיזבאללה"

המיליארד והמועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית נשאל בריאיון אצל המגיש השמרן יו יואיט אם הוא יודע להבחין בין מנהיגי טרור במזרח התיכון. "עד שאכנס לתפקיד, כולם כבר יתחלפו"

מערכת וואלה!

דונאלד טראמפ, המועמד המוביל לעמוד בראשות המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנה הבאה, הודה כי הוא אינו מבדיל בין חמאס לבין חיזבאללה. בריאיון לאיש התקשורת השמרן יו יואיט שנערך אתמול (חמישי) התבקש המיליארדר לזהות את מנהיגיהם של ארגוני הטרור באזור, בהם של שני הארגונים הפלסטיניים והלבנוניים.
טראמפ הודה שהוא אינו יכול להבחין ביניהם ובסוף הריאיון לחץ המראיין את איש העסקים לפינה ושאל: "ההבדל בין חמאס לחיזבאללה עדיין לא משנה לך, אבל בעתיד כן?".

טראמפ השיב: "זה ישנה בזמן המתאים. אני אדע יותר בנושא מאשר את תדע, והאמן לי, זה לא ייקח זמן רב". יואיט, שינהל את העימות הרפובליקני הבא ב-16 בחודש, הזהיר את טראמפ כי הסוגיה עלולה לעלות בו. עם זאת, איש העסקים העריך כי גם 16 המועמדים הנוספים לא יוכלו להסביר את ההבדלים בין חמאס לחיזבאללה, פרט "לאולי אדם אחד שלמד את הנושא".

"אתה מכיר אותם, דונאלד טראמפ?", שאל יואיט את טראמפ, שהתבקש לזהות את מפקד "כוח קודס" במשמרות המהפכה של איראן גנרל קאסם סולימאני, את מנהיג ארגון "המדינה האיסלאמית" אבו בכר אל-בגדאדי, את מנהיג ארגון אל-קאעדה איימן א-זווהירי ואת מנהיג ארגון ג'בהת א-נוסרה מוחמד אל-ג'ולני. "לא", השיב טראמפ. "אגיד לך בכנות, אני חושב שעד שאכנס לתפקיד, כולם יתחלפו. הם כבר לא יהיו. השמות שהזכרת – הם ככל הנראה לא יהיה שם כבר בעוד חצי שנה או שנה", הוסיף.

דונלד טראמפ המועמד הרפובליקני בכנס בחירות בניו המפשייר, 19 באוגוסט 2015. רויטרס
"לא ייקח לי זמן רב להבין בנושא". טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully