וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר הסתבך כי צולם נותן לצעירה בלבוש מינימלי לערוך עליו חיפוש גופני

8.9.2015 / 10:24

שוטר ממקסיקו החליט להשתעשע ולתת לבחורה צעירה לבצע עליו חיפוש גופני בזמן שהוא שרוע על מכסה המנוע של הרכב שלו. התקרית המביכה צולמה בידיעתו והגיעה לידיים של הממונים עליו - שקצת פחות השתעשעו מהרעיון

יוטיוב

ארטורו אוואלוס פרז, שוטר במשטרת התיירות של עיר הנופש רוסריטו שבבחה קליפורניה, מקסיקו, החליט להשתעשע בשעת מילוי תפקידו ולשחק עם אישה בלבוש מינימאלי במשחק "שוטרים וגנבים" - רק שהוא בתפקיד הפושע שנהג תחת השפעת אלכוהול והיא בתפקיד השוטרת שמבצעת עליו בדיקה גופנית, הכוללת מישוש הרגליים ומה שביניהן.

השבוע פורסם בתקשורת המוקמית שהשוטר שתועד בעת המעשה הושעה מתפקידו, הורד בדרגה ונמצא כעת תחת חקירה פנימית לאחר שהסרטון פורסם ביוטיוב, נצפה ע"י אלפי גולשים והגיע גם לממונים עליו - שתחילה לא מיהרו לנקוט נגדו בצעדים משפטיים אך לבסוף נאלצו לעשות כך לאחר שקיבלו גל של ביקורת על מעשיו הלא ראויים וניצול מעמדו כשוטר.

שוטר נותן לנשים לעשות עליו חיפוש. צילום מסך
אישה בלבוש מינימאלי מבצעת חיפוש גופני בשוטר/צילום מסך

בסרטון נראה השוטר מאפשר לאישה בלובוש מינימלי לעצור אותו במסווה של נהיגה בשיכרות ולערוך בו חיפוש גופני אינטימי וחושני. הברונטית היפה מיששה גם את רגליו בזמן שחברתה מצלמת את הנעשה, "רע מאוד. הוא שתה הרבה" היא צוחקת למצלמה. על אף שהשוטר קרא לה "גסת רוח" כשהיא משכה בידיו, ניתן לראות בבירור שהוא די משועשע מכל העניין.

כשראש העיר, סילבנו אברקה מקליס, נחשף לסרטון, נאמר לו כי השוטר בסה"כ קצת השתעשע עם הבנות אותן הוא הכיר מבעוד מועד. דווקא גל הביקורת שהופנה כלפי המשטרה הוביל את הרשויות לנקוט בצעדים ולפתוח בחקירה. כעת כאמור השוטר מואשם בהתנהגות בלתי הולמת והוא הושעה מתפקידו ללא תשלום עד לסיום החקירה - אך הוא עדיין עובד כשוטר. ברשת מיהרו לצאת נגד השוטר ומשטרת רוסריטו, "שוטר רודף שמלות חסר בושה", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "בשביל זה אנחנו משלמים למשטרה שלנו?".

עוד באותו נושא

שערוריה במשטרה: בלש צולם רוקד עם בחורה ערומה בתחנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטר הושעה מתפקידו לאחר שהשתעשע עם הבנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully