וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שרון גל התפטר מהכנסת: "כעיתונאי אתרום יותר"

2.9.2015 / 11:54

חבר הכנסת מטעם ישראל ביתנו הודיע ליו"ר יולי אלשטיין כי הוא עוזב את תפקידו וחוזר לעולם התקשורת. "במצבי הנוכחי כח"כ מהאופוזיציה, דווקא כעיתונאי אוכל להתבטא בצורה טובה יותר", אמר

עריכה: ניר חן, צילום: אבי כהן

(ריאיון של ח"כ גל על חוק "עונש מוות למחבלים" לאולפן וואלה! NEWS, לפני חודשיים)

חבר הכנסת שרון גל (ישראל ביתנו) הודיע היום (רביעי) על התפטרותו מהכנסת. בהודעתו ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר גל כי הוא יחזור לעיסוקו הקודם כאיש תקשורת - הוא צפוי להגיש תכנית כלכלית יומית בערוץ 20.

"כמי שהיה עיתונאי בעל אג'נדה, ניתנה לי לפני הבחירות האחרונות הזדמנות לנסות ולקדם אותה מתוך הכנסת כחלק מסיעת ישראל ביתנו. שמחתי על הזדמנות וניצלתי אותה באופן המיטבי בעת כהונתי. עם זאת, אני חש כי במצב הנוכחי, כחבר כנסת מסיעת האופוזיציה, דווקא כעיתונאי אוכל להביא את יכולותיי לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, ומשהגעתי למסקנה זו החלטתי לעשות את הצעד הזה כבר עכשיו", כתב.

הוא הוסיף: "אני מודה ליו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, על האמון שנתן בי ולעמיתיי בסיעה ובכנסת על הזכות לעבוד לצדם. אמשיך לתרום ולקדם את הדברים שאני מאמין שהם לטובת מדינת ישראל גם בהמשך הדרך".

לקריאה נוספת:
ברוב מוחץ: נדחתה הצעת החוק לעונש מוות על מחבלים
צפו בסערה: שרון גל כינה חברי מרצ "פושעים" - והוצא מהמליאה

חבר הכנסת שרון גל נואם במליאה בכנסת. נועם מושקוביץ
"שמחתי על ההזדמנות". ח"כ גל/נועם מושקוביץ

ליברמן הודיע כי הוא מקבל את החלטתו של גל. "אני מצטער על החלטתו של שרון גל לפרוש מן הכנסת אך אני מכבד את העובדה כי גל פועל על פי צו מצפונו ומתוך כוונה להביא את יכולותיו לידי ביטוי בצורה המירבית ובדרך הטובה ביותר שהוא סבור שהוא יכול לתרום למדינת ישראל. גל השתלב בישראל ביתנו בצורה טובה ותרם למפלגה ואני מודה לו על כך".

גל, בעברו כתב בחדשות 10 ומגיש "לילה כלכלי", הודיע בינואר 2015, זמן קצר לפני הבחירות לכנסת ה-20, על התמודדותו במסגרת רשימת "ישראל ביתנו" והתברג במקום החמישי ברשימה. הוא הוביל גישה לוחמנית וקידם בין היתר את הצעת החוק עונש מוות למחבלים שלא עברה.

במהלך כהונתו הקצרה הסתבך לא פעם בעימותים מתוקשרים עם עמיתיו למליאה. בחודש מאי הוא הוצא מישיבה של הכנסת אחרי שכינה את חברי הכנסת של מרצ "חבורה של משת"פים" ו"פושעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully