וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | לא מה שחשבתם: כך מבריחים דב גריזלי ביער

31.8.2015 / 16:13

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מתווה הגז לא יעלה השבוע להצבעה במליאת הכנסת - כך אישרו בצהריים גורמים בסביבת ראש הממשלה. בשבוע שעבר הצהיר שר הכלכלה דרעי כי לא יסכים לחתום על סעיף 52 העוקף את הממונה על ההגבלים העסקיים, כדי לאשר את המתווה.

שנת הלימודים בפתח ולמרות ההבטחות לפתרון בעיית הצפיפות בכיתות, נראה כי תלמידים רבים ייאלצו ללמוד גם השנה בכיתות עמוסות. תקנות המשרד, כך מתברר, לא מאפשרות פיצול כיתות בבתי ספר רבים ברחבי הארץ. טרם נמסרה תגובת משרד החינוך.

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום ליועץ המשפטי לממשלה ולמשטרה בקריאה לפתוח בחקירת החשדות נגד שרת התרבות מירי רגב בגין העברת מיליוני שקלים לחברת פרסום ללא מכרז. מדובר ב"ניסיון טיוח והסתרה", נכתב בפנייה. השרה רגב טענה היום מנגד כי המהלך נעשה כחוק.

בפעם הבאה שתיתקלו בדוב גריזלי באמצע היער, נסו את הטריק הבא: קבוצת ציידים רוסים שנתקלה בדב גריזלי, החלה לשיר לעברו שיר עם ידוע. השיר מדבר על ארנבים שלא מפחדים מחיות היער הגדולות, וימשיכו בעבודתם למרות הכל. מסתבר שהדוב הבין את הרמז, והתרחק.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully