וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירו עליי, אני ליד קדומים": האזינו לשיחה של הפצוע בפיגוע למד"א

31.8.2015 / 12:48

בשיחה למוקד מד"א של רונן אדרי בן ה-46, שנפצע מירי חולף בצומת ג'ית הסמוך להתנחלות, אמר כי לא "נפצעתי קשה, אני פצוע קל. אני ברכב יונדאי כחול, לבד באוטו. נפצעתי כנראה ביד"

באדיבות ערוץ 10

"שלום, ירו עליי, אני ליד קדומים" – כך נשמע רונן אדרי, שנפצע אתמול באורח באורח קל בידו כתוצאה מירי מרכב חולף בצומת ג'ית שליד ההתנחלות, בשיחה עם מד"א. "אני לא נפצעתי קשה, אני פצוע קל", אמר בשיחה שהקלטתה פורסמה היום (שני). "אני ברכב יונדאי כחול. אני בן 46, לבד באוטו. אני נפצעתי כנראה ביד".

לדברי אדרי, הירי בוצע מכלי רכב חולף מסוג פיאט פונטו בצבע לבן עם לוחית רישוי ישראלית. לאחר הירי, ככל הנראה, נמלט כלי הרכב. אדרי ישב בכיסא הנהג במכוניתו החונה שאליה, לטענתו, כוון הירי. אדרי פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא להמשך טיפול. קיים חשד לפיגוע ירי וכוחות הגיעו למקום ונפתחו סריקות לאיתור חשודים. בעקבות הירי הוקמו חסמים של הצבא בצירים הבאים: משבי שומרון לעינב, מצומת ג'ית לכיוון גלעד ובצומת יצהר הכביש חסום לכל הכיוונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי הרכב של אדרי שנפגע אתמול מירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מודה לאלוהים שהציל אותי", אמר אתמול אדרי. "אני מאוד כועס על זה שאנחנו נמצאים כאן בשומרון ולא בטוח כאן. אני מרגיש שזו רולטה רוסית. אתה נוסע בכביש ופתאום יורים עליך. אני אזרח מדינת ישראל, ואני רוצה להרגיש בטוח במדינה שלי".

"צריך להיות כאן שינוי מדיניות", אמר יוסי דגן ראש מועצת שומרון וחבר של הפצוע, "לא יכול להיות שהממשלה תכבול את ידי צה"ל ולא תאפשר לו להגן על האזרחים, וזו בדיוק המציאות שמתרחשת כאן. בדיוק במקום שבו אירע הפיגוע היה בעבר מחסום שהוסר כדי 'לא להפריע לשגרת החיים של הערבים'. אם המחסום היה שם היום הפיגוע הזה היה נמנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully