וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" בקריית ביאליק: גבר כבן 70 נפצע בינוני-קשה

26.8.2015 / 11:26

הגבר נפגע ממכונית פרטית בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה בצומת הקריון, על כביש 4, ופונה לבית החולים רמב"ם. במקביל, פתחו בוחני התנועה בחקירה ובפעולות לאיתורו של הנהג הפוגע

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה פתחה בחקירה/ראובן קסטרו

גבר כבן 70 נפצע באורח בינוני עד קשה בתאונה החשודה כ"פגע וברח" בקריית ביאליק, בעת שחצה מעבר חצייה בצומת הקריון על כביש 4. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מחבלה בראשו. במקביל, פתחו בוחני התנועה של זרוע חוף בחקירה ובפעולות לאיתורו של הנהג הפוגע, שנסע במכונית פרטית.

פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר על זירת האירוע ואמר: "הנפגע נמצא מוטל כשהוא עם חבלת ראש משמעותית ומצבו לא יציב. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ופינינו אותו לבית חולים תוך הענקת טיפול רפואי תומך".

לפני כחודש שלוש נערות נפגעו מרוכב אופנוע ים בחוף גיא שבכינרת. החשוד, שהתקרב עם אופנוע הים בניגוד לחוק לעבר המתרחצים בחוף, לא שעה לקריאות המציל להתרחק מהמקום - ואז גם אירעה הפגיעה בשלוש הנערות ששחו.

לאחר הפגיעה, ברח הרוכב מהחוף על גבי האופנוע. הנערות קיבלו טיפול על ידי חובש, אולם לא נזקקו לפינוי לבית חולים. האירוע דווח למשטרה, ושוטרי השיטור הימי פתחו במצוד אחרי החשוד. בתום חיפוש, זוהה האיש, גבר בן 40 תושב שפרעם שבצפון. הוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully