וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה ירדה מאוטובוס ונדרסה תחת גלגליו

ורד כהן-ברזילי

1.10.2002 / 13:02

בת 75 נפגעה אתמול אנושות לאחר שנפלה במהלך הירידה מאוטובוס עמוס נוסעים בפתח תקווה; הבוקר נפטרה מפצעיה; במשטרה בודקים חשד לרשלנות מצד הנהג; "דן": לנהג עבר ללא דופי

קשישה בת 75 מרמת גן נהרגה אתמול בתאונת דרכים לאחר שהאוטובוס בו נסעה דרס אותה. מחקירת המשטרה עולה כי האשה נסעה אתמול בקו 51 של דן וביקשה לרדת ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה. הנהג עצר לאחר שצילצלה בפעמון אולם, ככל הנראה, לא חיכה מספיק זמן כדי לאפשר לה לרדת בביטחה מהאוטובוס.

הנהג סגר את הדלת האחורית והחל בנסיעה. בעקבות כך הקשישה מעדה, נפלה אל הכביש ונדרסה תחת גלגלי האוטובוס. הקשישה הועברה במצב קשה לבית החולים בילינסון כשהיא סובלת מפגיעות בראשה ובפלג גופה התחתון. הבוקר נפטרה האשה מפצעיה.

קצין אגף התנועה במחוז מרכז, רפ"ק יצחק מנשה, אמר לוואלה! חדשות, כי מדובר בתאונה מזעזעת וחריגה. "אני משמש בתפקיד כמה שנים טובות ומעולם לא ראיתי מקרה שכזה", אמר.

מקואופרטיב "דן" נמסר כי הנהג עובד בחברה כחמש שנים ובעל עבר נקי וללא דופי. אתמול נחקר הנהג במשטרה ושוחרר בערבות. רישיונו נפסל ל-90 יום ובתקופה הקרובה יוגש נגדו כתב אישום.

במשטרה מציינים כי אחד מכיווני החקירה הנבדקים הוא רשלנות מצידו של הנהג שעשוי להיות מואשם בסעיף זה. לטענת רפ"ק מנשה, מתחקור הנוסעים עולה כי האוטובוס היה עמוס בנוסעים ובמהלך הנסיעה הנהג ביקש מהנוסעים להתרחק מהדלת האחורית כדי לאפשר לו לראות את המתרחש בחלק זה של האוטובוס. מנשה העריך כי ייתכן שנהג העלה לאוטובוס מספר רב של נוסעים – מעבר למותר. בתגובה מסרו בחברת דן כי בקווים הנוסעים בתוך העיר אין הגבלה על מספר הנוסעים מעבר לשיקול דעתו של הנהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully