וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הברזילאי ששבר שיא חדש בקפיצה מצוק למים

20.8.2015 / 20:23

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

צבא קוריאה הדרומית הגיב בירי של עשרות טילים לעבר הגבול עם קוריאה הצפונית עקב הקליע שירתה האחרונה לעבר רמקולים שהשמיעו מסרים נגד הממשל בפיונגיאנג. מדובר בחילופי האש הראשונים המתבצעים בין המדינות מאז אוקטובר האחרון.

לפחות עשרה בני אדם חשודים במעורבות בפיגוע בבנגקוק שגבה את חייהם של 20 בני אדם. רוב העצורים הם זרים, אך גופי מודיעין מעריכים שלא מדובר בפעולה של ארגון טרור בינלאומי, והרשויות בתאילנד ביקשו את עזרת האינטרפול.

שר החוץ של תימן ריאד יאסין הודיע כי הוחלט שבשנים הקרובות עיר הנמל הדרומית עדן תשמש כבירת תימן במקום צנעא הכבושה שנשלטת בידי המורדים החות'ים. מלחמת האזרחים בתימן נמשכת כבר כחצי שנה וגבתה עד כה כ-4,500 הרוגים.

בסרטון הזה נראה הברזילאי לאסו שאלר ששבר את השיא העולמי בקפיצה מצוק למים. שאלר בן ה-27 קפץ מגובה של כמעט 60 מטרים לתוך בריכה בעומק שמונה מטרים בשווייץ. אל תנסו את זה בבניאס.

ומעט ממזג האוויר בעולם: הקיץ באירופה הביא עימו טמפרטורות גבוהות במיוחד השנה. התמונות האלה מגיעות מהנהר הגדול של פולין, הוויסלה, שמפלס המים בו נמצא בשפל בו לא היה קרוב ל-300 שנה. בפולין נמדדו מעל ל-30 מעלות חום בשבועיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully