וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: 27 פצועים בפיצוץ מכונית תופת של דאעש בקהיר

פיצוץ עז הרעיד לפנות בוקר את האזור הסמוך למטה הביטחון הלאומי בשכונת שוברא בקהיר. לפחות 27 בני אדם, בהם שבעה אנשי כוחות הביטחון, נפצעו. נהג המכונית נמלט מהמקום באופנוע. דאעש קיבל אחריות

רויטרס

(פיצוץ בקונסוליה האיטלקית בקהיר, בחודש שעבר)

לפחות 27 בני אדם, בהם שבעה אנשי כוחות הביטחון, נפצעו לפנות בוקר (חמישי) בפיצוץ מכונית תופת שאירע בסמוך לבניין מטה הביטחון הלאומי בקהיר. מפקד המשטרה המקומית מוחמד סלאח אמר לאתר החדשות "אל-יום א-סאבע", כי מכונית חנתה מול הבניין שבשכונת שוברא בעיר וגבר יצא ממנה ונמלט מהמקום באופנוע יחד עם אדם נוסף. זמן קצר לאחר מכן אירע הפיצוץ.

הטלוויזיה המצרית דיווחה כי הפיצוץ העז נשמע במרחק רב, וכתוצאה ממנו קרסה החומה המקיפה את המבנה ונגרם נזק כבד לו ולמבנים סמוכים. הבוקר הודיע ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) כי הוא עומד מאחורי הפיגוע.

פיצוץ בקהיר 20/8. רויטרס
זירת הפיגוע בקהיר/רויטרס

אמש חטפו חמושים בצפון סיני ארבעה נוסעים פלסטינים מאוטובוס שהגיע מרצועת עזה דרך מעבר רפיח. "חמושים ירו על האוטובוס בצרורות, ולאחר מכן הם פרצו לתוכו וחטפו ארבעה בני אדם", סיפר אחד מנוסעי האוטובוס. "הם תקפו את האוטובוס קילומטר או שניים לאחר המעבר", הוסיף.

כמו כן, בחודש שעבר התפוצצה מכונית תופת בקהיר בסמוך לבניין הקונסוליה האיטלקית בעיר. ארגון דאעש קיבל אחריות לאותו פיגוע, שבו נפצעו שישה בני אדם, וטען כי הוא בוצע באמצעות 450 קילוגרמים של חומר נפץ.

פיצוץ בקהיר 20/8. רויטרס
פיצוץ בקהיר 20/8/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully