וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש במסר לעם הטורקי: "כבשו את איסטנבול מידי ארדואן הבוגד"

הארגון פרסם סרטון ובו קורא לוחם של הארגון להפיל את שלטונו של נשיא טורקיה, שאותו האשים בשיתוף פעולה עם "הצלבנים". לדבריו, ארדואן אחראי ל"טבח של מוסלמים במדינה האיסלאמית"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם אתמול (שני) סרטון שבו קרא לטורקים לצאת ולכבוש את איסטנבול ולהפיל את שלטונו של הנשיא "הבוגד והכופר" רג'פ טייפ ארדואן. בסרטון מופיעים שלושה לוחמים, שאחד מהם מדבר בטורקית וקורא למוסלמים בטורקיה להצטרף לארגון. לאחרונה החלה טורקיה להפציץ בעצמה מטרות של דאעש בצפון סוריה, אחרי תקופה ארוכה שבה נטען כי היא מעלימה עין מפעילותו על גבולה הדרומי ואף משתפת עמו פעולה.

"הבוגד ארדואן מכר את טורקיה ל-PKK (המחתרת הכורדית) הגזענים ולצלבנים", אמר הלוחם דובר הטורקית. הוא האשים את אנקרה בכך שהיא מאפשרת "להפציץ את אנשי האיסלאם" בעקבות האישור שניתן לחיל האוויר האמריקני להשתמש בבסיס בדרום-מזרח המדינה כדי לתקוף יעדים של הארגון בסוריה. בשבוע שעבר הגיעו לבסיס באינצ'רליק שישה מטוסי קרב מדגם F-16 שהחלו לבצע תקיפות נגד מטרות של דאעש בצפון סוריה.

דאעש במסר לאזרחי טורקיה: כבשו את איסטנבול מידי ארדואן. רויטרס
פונים למוסלמים בטורקיה. לוחמי דאעש בסרטון/רויטרס

לדברי הלוחם, ארדואן "הכניס את ה-PKK ואת בעל בריתו – צבא סוריה החופשי – לאדמת טורקיה וגרם לטבח של מוסלמים בשטחי המדינה האיסלאמית. הוא פתח את בסיסי חיל האוויר של טורקיה לצלבנים ולמטוסי הקרב שלהם כדי שיהרגו מוסלמים במדינה האיסלאמית וכדי להגן על ה-PKK האתאיסטים". הוא עוד אמר כי נשיא טורקיה הפך את העם הטורקי ל"עבדים של ארצות הברית הצלבנית ומכר את כל ערכיכם".

הלוחם קרא לתושבי טורקיה "לא לאבד זמן ולמרוד נגד האתאיסטים, הצלבנים והכופרים הללו. צאו להילחם בחברי השטן. אין ספק שדרכו של השטן היא חלשה, אמצו את דרכו של אללה. כולנו יחד, לפי הוראותיו של אבו בכר אל-בגדאדי, הבה נכבוש את איסטנבול, שם עובד ארדואן יום וליל כדי להעבירה לידי הצלבנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully