וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוחות נוהרים כדי לקבל שירות מ"אלילת המקדונלד'ס"

1.9.2015 / 9:56

הצעירה שעובדת מהאחורי הדלפק ברשת המזון המהיר כבשה את הרשת ומאיימת כעת לכבוש את העולם עם פני הבובה המהפנטות וקולה הצייצני. האם גם אתם תתאהבו או שתחשבו - כמונו - שהיא בלתי נסבלת

צילום מסך

האטרקציה החדשה של מקדונלד'ס: עובדת רשת הג'אנק פוד בטיוואן שהצליחה לכבוש את לב הגולשים בזכות תמונותיה המתוקות להחריד ושהעניקו לה את הכינוי "אלילת המקדונלדדס" - מביאה אחריה עשרות מעריצים מאוהבים שנוהרים מדי יום לסניף בו היא עובדת רק כדי לספוג עוד קצת מכל היופי הזה.

מסתבר שרשתות מקדונלד'ס בטיוואן מאלצות את המוכרות ללבוש בגדי משרתות, מדי מלחים ועוד כל מיני תחפושות מבישות בזמן המשמרת שלהן. אז מה כל כך מיוחד ב"אלילת המקדונלד'ס" שהופך אותה לכה נאהבת? וויי אן זו, הידועה גם בשם ווייוויי או הייטון (שפירושו דולפין בסינית), מתבלטת בחיוכה המתוק, עינייה הגדולות ואישיותה הכובשת - והפכה כבר לכוכבת רשת כשהופיעה בשעשועונים בטיוואן. ווייוויי מאוד פעילה ברשתות החברתיות כשבפייסבוק היא מעלה מדי יום תמונות שלה מדגמנת. את הפריצה הגדולה שלה היא עשתה כשהבלוג הפופולרי "ריינדוג" שיתף תמונות שלה ממקום העבודה - והן היו כל כך חמודות שהקהל פשוט לא עמד בזה יותר.

האלילה של מק'דונלדס. יוטיוב, צילום מסך
האלילה של מקדונלד'ס/צילום מסך, יוטיוב

ווייוויי עובדת רק במשרה חלקית ברשת המזון המהיר ואת שאר הזמן היא מעבירה במכללה, שם היא כבר לומדת חמש שנים. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו דווקא חושבים שהיא די מעצבנת. תחליטו אתם.

עוד באותו נושא

הפרסומת למקדונלד'ס שעיצבנה את האיטלקים

לכתבה המלאה
האלילה של מקדולנד'ס. בלוג  RainDog, צילום מסך
אלילה? טוב, אם אתם מתעקשים/צילום מסך, בלוג RainDog

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully