וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מלכת היופי שסיפרה שהיא חולה בסרטן שיקרה - ונעצרה

13.8.2015 / 16:52

לפני כמה חודשים זכתה ברנדי לי ויבר גייטס בתואר מיס פנסילבניה. היפהפייה, החולה בסרטן כבשה את לב השופטים. עכשיו מסתבר שהכל היה שקר. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

לפני כמה חודשים זכתה ברנדי לי ויבר גייטס בתואר מיס פנסילבניה לשנת 2015. סיפורה המרגש על מאבקה במחלת הסרטן ריגש רבים, בהם גם כנראה שופטי התחרות שנתנו לה את התואר. אבל עכשיו מסתבר, שהסיפור המרגש כל כך, כלל לא היה נכון.

השוטרים קיבלו טיפ אנונימי שטען שברנדי כלל לא חולה בסרטן. ככל שהם חקרו לעומק, כך הם גילו את המזימה המתוחכמת של ברנדי: היא נהגה לבקש מבני משפחתה שילוו אותה לבית החולים, יחכו לה בכניסה ואז מסתובבת במקום כמה שעות וחוזרת כך שזה ייראה כאילו עברה טיפולים, ארגונים שונים גייסו עבורה כספים והחברים שלה אפילו גילחו את ראשם כאות הזדהות! הכל – לשווא. השבוע ברנדי נעצרה בחשד להונאה ולגניבה של 150 אלף דולרים. גם הכתר, אם תהיתם, נלקח ממנה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully