וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדוע הוכנסו אלפי "כדורים שחורים" לאגם בלוס אנג'לס?

12.8.2015 / 18:57

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

שלוחת ארגון דאעש בחצי האי סיני פרסמה היום תמונה ובו נראה ראשו הערוף של אזרח קרואטיה, תומיסלאב סלופק, שהוחזק בשבי הארגון. בשבוע שעבר שחרר הארגון סרטון, שבו הזהיר כי סלופק יוצא להורג אם לא תיענה דרישתו - שחרור כל האסירות המוסלמיות מבתי הכלא שברחבי המדינה.

שר החוץ של איראן מוחמד זריף יגיע היום לביקור בסוריה, שם יציג תכנית חדשה לסיום מלחמת האזרחים. קודם להגעתו לדמשק, נפגש זריף עם בכירים בלבנון, בהם מנהיג חיזבאללה נסראללה.

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און הורה על הוצאתו להורג של סגן ראש הממשלה צ'ו יונג-גון בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם. לפי דיווח של סוכנות הידיעות הדרום-קוריאנית "יונהאפ", הסגן הוצא להורג בירייה בחודש מאי לאחר שהביע ביקורת על תכנית סביבתית של המנהיג.

בלוס אנג'לס מצאו דרך מקורית להיאבק במחסור במי הגשמים – הזרמת 96 מיליון "כדורי צל" למאגר המים הגדול בעיר, שיגנו עליו מפני קרני השמש. זאת במטרה למנוע מהמים להתאדות בשל החום הכבד ששורר באזור.

קצת ממזג האוויר בעולם: סופת חול גדולה כיסתה חלקים גדולים ממדינת אריזונה לאחר שהתקדמה לאזור בעקבות רוחות חזקות וגשמים עזים. הרשויות במדינה הדרומית הזהירו את הנהגים מפני נסיעה בדרכים וקראו להם לעצור בצד במקרה שהראות בכביש תחמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully