וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרוע הצבאית של חמאס: "השתלטנו על מזל"ט ריגול ישראלי"

12.8.2015 / 19:15

בהודעה שפרסמו גדודי עז א-דין אל-קאסם נטען כי הם השיגו את כלי הטיס ב-22 ביולי. בסרטון שפרסמו נראה לכאורה המזל"ט, שלטענת הזרוע הצבאית הורכב מחדש ועתה ישמש אותה נגד ישראל. דובר צה"ל: "לא ידוע לנו על מזל"ט שהופל"

צילום מסך

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קאסם, הכריזה היום (רביעי) כי לוחמיה השתלטו על מזל"ט ריגול של חיל האוויר. בסרטון וידאו שפרסמה הזרוע נראה כלי הטיס שלטענת עז א-דין אל-קאסם נתפס בידיה ב-22 ביולי. עוד טוענת הזרוע הצבאית כי המזל"ט פורק והורכב מחדש ועתה הוא ישמש אותה בפעילותה נגד ישראל. דובר צה"ל הכחיש את הפרסום, והדגיש כי לא ידוע על מזל"ט ישראלי שהופל.

"בתאריך 22 ליולי 2015 בבוקר גדודי אל-קסאם שמו את ידיעהם על מל"ט ישראלי מדגם 'SKYLARK1'", טען הארגון. "לאחר שבוצעו תיקונים טכניים ונלמדו המערכות המפעילות אותו, הוא הורכב מחדש ונכנס לשימוש בגדודים. "מדובר בגאווה לחמאס ולעם הפלסטיני, הוכחה לכך שהם מסוגלים להגיע להישגים על אף המצור החונק".

לפני חודשיים התרסק מזל"ט בשטח ישראל בסמוך לגדר המערכת עם רצועת עזה. רשת אל-ג'זירה דיווחה כי המזל"ט שייך לחמאס. במטוס לא היה חומר נפץ ולפי הדיווחים צה"ל בדק את האפשרות שהיו בו מצלמות.

מזל"ט שחמאס טוען שהשיג מידי חיל האוויר בסרטון שפורסם ב-12 באוגוסט 2015. יוטיוב, צילום מסך
המזל"ט שהציג חמאס בסרטון/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully