וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: הפעלולן הלך על חבל ללא אמצעי בטיחות - ומעד

12.8.2015 / 16:03

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

שרת המשפטים איילת שקד החלה לפעול ליישום חוק המסתננים כך שיוגשו כתבי אישום נגד הנכנסים לישראל שלא כחוק - כך נודע לוואלה! NEWS. על פי החוק הקיים כיום, ניתן לאסור מסתננים הנכנסים לישראל לתקופה של עד חמש שנות מאסר.

ריהאם ואחמד דוואבשה שנפגעו בהצתת הבית בכפר דומא, עברו הבוקר (רביעי) ניתוחים להשתלת עור בבית החולים שיבא שבתל השומר, ולדברי הרופאים עדיין נשקפת סכנה לחייהם. חוסיין דוואבשה, אביה של ריהאם, סיפר כי בני המשפחה לא עוזבים את בית החולים, וממשיכים להתפלל עבור השניים.

שלוחת ארגון דאעש בחצי האי סיני פרסמה היום תמונה ובה נראה ראשו הערוף של אזרח קרואטיה, תומיסלאב סלופק, שהוחזק בשבי הארגון. בשבוע שעבר שחרר הארגון סרטון, שבו הזהיר כי סלופק יוצא להורג אם לא תיענה דרישתו - שחרור כל האסירות המוסלמיות מבתי הכלא שברחבי המדינה.

הפעלולן המקצועי ספנסר סיברוק עשה ניסיון לשבור את שיא העולם בהליכה על חבל מתוח ללא אמצעי הגנה, כשחצה חבל באורך של 64 מטרים בגובה של כ-300 מטרים מעל האדמה. רגע דרמטי נרשם כשסיברוק מעד ונפל, אולם הוא התאושש במהירות וחזר לסיים את ההליכה המפחידה.

תחזית מזג האוויר: מחר ללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully