וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקרה לבעלה שהכלב שאימצו הוא טרייר קטן - אבל אז הוא גדל וגדל

14.8.2015 / 11:40

מתברר שלשקר יש רגליים, אפילו 4: אישה נאלצה לשקר לבעלה שהכלב שהשניים אימצו הוא מסוג טרייר - כי הוא לא הסכים לאמץ "כלב גדול מדי". עכשיו כשהכלב הגיע למימדים עצומים - אשתו כבר לא יכולה לשקר עוד

עריכה: יאיר דניאל

כל כלב ביג'י יומו: רוברט מרקהם, תושב לינקולנשייר, אנגליה, אמר לאשתו, סו, שהוא מסרב לאמץ כלב גדול מדי בגלל הקושי להכיל אותו "בסלון הקטן" שלהם. כשסו פגשה לראשונה את יוגי הכלב היא ידעה שהיא חייבת לקחת אותו איתה הביתה - אך כשהבינה שהוא מסוג דני גדול ידעה שיהיה עליה לשקר לבעלה וסיפרה לו שהוא ג'ק ראסל טרייר זעיר וחמוד. סודה נחשף כבר כשיוגי היה בן 5 חודשים, כשאז הבחין רוברט שיוגי שונה משאר הטריירים שפגש ברחוב - ועל אף שכעס על אשתו ששיקרה לו - החליט שלא לוותר על יוגי כי הוא כבר לגמרי התאהב בו.

יוגי הוא היום דוב. זאת אומרת, הוא כלב אבל בעליו שינו את שמו ל-Bear, בגלל גודלו העצום. עכשיו, כשהוא בן 9, הוא שוקל 95 קילוגרמים ומגיע לאורך של 2 מטרים. בעליו מוציאים מדי חודש זכון שווה ערך לכ-1,000 ש"ח על מזון לכלב - הכולל בין היתר 4 ביצים מקושקשות ונקניקיות לארוחת בוקר - כל בוקר.

הבעל גילה שאשתו לא אימצה ג'ק ראסל טרייר קטן כפי שהבטיחה לו – אלא כלב דני ענק. Darren O'brien/Mercury Press 
daily mail, צילום מסך
אי אפשר שלא לסלוח לה: הזוג מרקהם לצד דוב הכלב שאומץ בגלל שקר/צילום מסך, Darren O'brien/Mercury Press daily mail

"מהרגע שראיתי אותו ידעתי שאני רוצה אותו, אז נאלצתי לשקר קצת לבעלי ולהגיד לו שזה ג'ק ראסל טרייר", סיפרה סו בת ה-57 ל-DailyMail, "זה התחיל להיות ממש ברור כשהוא הלך וגדל". בעלה, גם הוא בן 57, הוסיף: "הבנתי שכלב גדול זו עבודה קשה, ושג'ק ראסל קטן לא יעשה לנו בעיות. כבר כשהיה בן חמישה חודשים הייתה לו לשון גדולה שהתנדנדה מפיו וזנב כמו מחבט בייסבול, הוא היה שונה מכל ג'ק ראסל שנתקלתי בו".

עוד באותו נושא

כלב הפיטבול הגדול בעולם - עכשיו אבא לגורים ששוויים חצי מיליון דולר

לכתבה המלאה
דוב כשהיה רק יוגי קטן. Darren O'brien/Mercury Press 
daily mail, צילום מסך
יוגי כשרק אומץ. אכן היה פיצי/צילום מסך, Darren O'brien/Mercury Press daily mail

בר זוכה לכל הפינוקים האפשריים: יש לו ספה דו מושבית בבית שמיועדת רב בשבילו, הוא מקבל ארוחות גדולות ומפנקות וזוכה לבלות שעות רבות מול הטלוויזיה לצד הוריו המאמצים. "הוא חושב שהוא בן אדם. הוא לא מבין שהוא כלב", סיפרה סו, "הוא לא נותן לאף אחד לשבת בספה שלו. הפעם היחידה שהוא נתן למישהי לשבת בספה הייתה בחורף שעבר, כשחתולה מבוגרת בשם טופי הגיעה לביתנו כדי להתחמם והוא נתן לה מקום לישון לידו. מאז הם החברים הכי טובים, הוא חושב שהיא חיית המחמד שלו. היא באה מאז לבקר אותו באופן קבוע. זה מוזר כי היא לא החתולה שלנו בכלל. היא באה רק בשבילו".

רוברט אומר שהוא מחל לאשתו על השקר שנאלצה לספר לו כדי שיסכים לאמץ את בר, "הוא כלב כל כך טוב עם הרבה אופי שאי אפשר שלא לאהוב אותו".

דוב וחיית המחמד שלו. Darren O'brien/Mercury Press 
daily mail, צילום מסך
דוב וחיית המחמד שלו, טופי/צילום מסך, Darren O'brien/Mercury Press daily mail
ארוחת הבוקר של דוב. Darren O'brien/Mercury Press 
daily mail, צילום מסך
ארוחת הבוקר של דוב. נראה מגרה/צילום מסך, Darren O'brien/Mercury Press daily mail
המעיל העצום של דוב. Darren O'brien/Mercury Press 
daily mail, צילום מסך
מעיל כשקר לו/צילום מסך, Darren O'brien/Mercury Press daily mail

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully