וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו בניסוי: נערות ילכו לפגוש אדם שהכירו ברשת?

11.8.2015 / 15:17

ניסוי חברתי חדש בדק האם נערות מתבגרות יסכימו להיפגש עם אדם זר שפגשו באינטרנט. התוצאות המפתיעות פורסמו בסרטון שהפך ויראלי. אם אתם הורים לילדים, אתם חייבים להיכנס. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

סרטוני הניסויים החברתיים כבר הפכו די נפוצים ברשת ובתוכם נוצר גם תת-ז'אנר של ניסויים חברתיים בהסכמת ההורים על הילדים שלהם. סרטונים שבודקים למשל אם הילד ילך עם אדם זר, או יפתח את הדלת למישהו שהוא לא מכיר לימדו הורים שגם אם הילדים שלהם קיבלו חינוך קפדני, המציאות מורכבת קצת יותר.

קובי פרסין, בעל ערוץ יוטיוב עם יותר ממיליון עוקבים רצה גם הוא לבצע ניסוי כזה ולבדוק האם נערות ייפגשו עם אדם זר שהכירו באינטרנט. הוא הקים פרופיל מזויף בפייסבוק שבו הוא התחזה לנער בן 15 והחל לצ'וטט עם הנערות בהסכמת הוריהן. כל הנערות, ללא יוצא מן הכלל, הסכימו להיפגש איתו. כשהן הגיעו לפגישה, הן גילו שם הורים זועמים.

אבל בעוד שיש שאומרים שהסרטון הוא חובת צפייה להורים, יש רבים שחשבו שהטיפול בנושא במקרה הזה היה אגרסיבי מדי. כך או כך, זה לקח שהן לא ישכחו לעולם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully