וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקריאה בפייסבוק ובווטסאפ: עשרות באו לשמח חתן וכלה

משה שטיינמץ

10.8.2015 / 21:41

האורחים נענו לקריאה להגיע לחתונם של בני זוג חרדים באולמי "מונדיאל" בבירה שהיה ריק מאנשים. אם המשפחה הביעה בצהריים חשש בשיחה עם וואלה! NEWS: "אנחנו רק רוצים שיהיה שמח"

צילום: באדיבות "חיים באהבה"

עשרות בני אדם הגיעו הערב (שני) לחתונם של בני זוג חרדים מחו"ל באולם השמחות "מונדיאל" שבירושלים, לאחר שהמשפחות הביעו חשש שהאולם ישאר ריק. מוקדם יותר הערב ביקשה המשפחה לגייס "10-20 בחורים שירקדו עם החתן", וברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ עברו הודעות שהזמינו את הציבור להגיע ולשמח.

נעמי הלק, אמה של הכלה סיפרה היום בצהריים לוואלה! NEWS כי הם חוששים ממיעוט אורחים בחתונה. "המשפחה של החתן הם בסך הכול עשרה אנשים, המשפחה גרה בחו"ל. גם לנו אין הרבה משפחה שתבוא. זו תקופה של חופש ואצלנו הרבה נסעו לחופשות, אחד חולה ואחד לא נמצא". היא סיפרה כי היא ביקשה מבנה לאסוף כמה צעירים שיבואו לשמח. "אנחנו צריכים בחורים שירקדו עם החתן, הוא מחו"ל ואין לו פה ממש חברים, אז ביקשתי מהבן שלי שיביא תלמידים מאיזו ישיבה".

לדבריה, היא לא הפיצה את ההודעה ברשתות החברתיות. "אני לא רשמתי, אם אתה לא היית מצלצל אלי לא הייתי יודעת, אני לא יודעת מי כתב את זה. אני רק רוצה שיהיה שמח, זה מה שחשוב", אמרה. "אני צריכה איזה 20 בחורים שגם ישבו לאכול, כי יש גם אוכל בשפע, לא רק לרקוד וללכת. שישמחו את החתן, זה מה שאנחנו צריכים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המשפחה של החתן הם בסך הכל עשרה אנשים וגם לנו אין הרבה משפחה שתבוא". האולם הריק, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעות האחרונות הופצה הודעה ברשתות החברתיות לפיה: "כעת יש באולמי 'מונדיאל' ברחוב בית הדפוס שבירושלים חתונה של משפחה, הבחור מחו"ל ואין לו כמעט קרובים ומכרים בארץ וגם המשפחה של הבחורה בערך באותו סטטוס. מי שיכול - להגיע, ומי שלא שיעביר לפחות בחמש קבוצות את ההודעה. זו חתונה חרדית של 'חוצניקים' ואין מספיק מי שישמח את החתן".

קובי אביצור מארגון "חיים באהבה" עמל בשעות האחרונות לגייס אורחים. הוא סיפר כי "פנה אלינו מישהו בשם המשפחה והפצנו את הידיעה. עכשיו יצאו קבוצה של בחורים מישיבת מיר". הוא הוסיף כי "אם אתם מכירים אנשים שמעוניינים לצאת אז זה הזמן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אורחים הגיעו לחתונה בירושלים אחרי קריאה ברשתות החברתיות 10 אוגוסט 2015. חיים באהבה, מערכת וואלה! NEWS
האולם המלא, הערב/מערכת וואלה! NEWS, חיים באהבה
אורחים הגיעו לחתונה בירושלים אחרי קריאה ברשתות החברתיות 10 אוגוסט 2015. חיים באהבה, מערכת וואלה! NEWS
אורחים הגיעו לחתונה בירושלים אחרי קריאה ברשתות החברתיות 10 אוגוסט 2015/מערכת וואלה! NEWS, חיים באהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully