וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטרקציה המדאיגה: מכונת צעצועים ענקית עם זרוע שמרימה ילדים

17.8.2015 / 9:50

המתקן הזה יבהיל את ההורים וישמח את הילדים: מכונת הבובות מהקניונים מגיעה עכשיו בגרסה אנושית כשבמקום צבת - יקשרו את הילדים שלכם למנוף ויפילו אותם על בריכה מלאה בצעצועים. יש מציל בקהל?

צילום חובבים יוטיוב

כשהיינו ילדים היינו מוציאים הרבה עצבים על מכונות הצעצועים בקניונים - אלה שמעולם לא הצליחו לשלוף את הצעצועים שכל כך רצינו. לאחרונה חשף ההיסטוריון פיל אדוורדס שבעלי המכונות מתכנתים מראש את מספר הזכיות ומשפיעים על עצמת הזרוע - מה שמסביר מדוע היינו כל כך גרועים בזה. כעת בסין החליטו להפוך את מכונות המשחק האלה לאנושיות כשבמקום זרוע מכנית - נמצא מנוף עם ילד שקשור אליו. נשמע מפחיד? אולי לכם, אבל הילדים שלכם יחשבו אחרת.

האטרקציה שזכתה להרבה תשומת לב בסין במהלך הסופ"ש האחרון (ולאור הצלחתה כנראה תקבל קביעות בקניון) מציעה לילדים להיכנס בעצמם למכונת משחקים ענקית ולתפוס בידיהם את הצעצועים שהם רוצים - כך שאם עד היום קיללתם את המנוף - עכשיו הכוח עבר לידיים של הילדים שלכם.

זרוע מכנית אנושית. GettyImages
הכוח עבר לידיים של הילדים שלכם/GettyImages

צוות הקניון הגדול שבצ'ונגצ'ינג, מערב סין, הצליח לרגש את הזאטוטים תוך כדי שהוא משלשל אותם מעל בור של צעצועים, כפי שתוכלו לראות בתמונות. גם המשחק הזה - כמו זה של העבר - לא יהיה פשוט במיוחד לילדים שיאלצו לתפוס את הצעצועים כשעל ידייהם כפפות אגרוף שמקשות על האחיזה. אנחנו מעדיפים להישאר עם המכונה של הממתקים - שם המנוף תמיד מוציא משהו.

עוד באותו נושא

צפו: סופסוף יש בריכת כדורים - למבוגרים

לכתבה המלאה
זרוע מכנית אנושית. GettyImages
ספק: אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages
זרוע מכנית אנושית. GettyImages
ספק: אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully