וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע בפיגוע הדקירה בכביש 443: "יצאתי משם בנס"

משה שטיינמץ

10.8.2015 / 11:50

יהודה בן מויאל, בן 26 ממודיעין עילית ואב לארבעה, שחזר את התקיפה בתחנת הדלק דור אלון שליד בית חורון. "הוא הגיע בהפתעה ודקר אותי. רצתי וצעקתי הצילו, אבל העובדים היו אדישים". הרופא שטיפל בו: "מזל שהדקירה לא הייתה חמורה"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

"יצאתי משם בנס. השם משגיח ושומר, ועזר לי להימלט ממנו", כך אמר היום (שני) לוואלה! NEWS יהודה בן מויאל בן ה-26 שנפצע קל בפיגוע הדקירה אמש בתחנת דלק ליד בית חורון בכביש 443. בן מויאל, תושב מודיעין עילית ואב לארבעה, מאושפז ביחידה לכירורגיית חזה בבית החולים שערי צדק בבירה במצב יציב.

הצעיר הישראלי שחזר את הרגעים שלפני התקיפה וסיפר: "סיימתי לתדלק בתחנת דור אלון, וכשהלכתי למלא אוויר, בא אותו אדם ודקר אותי בכתף. הוא הגיע בהפתעה". אף שנדקר, הוא התעשת, והחל לרוץ לכיוון התחנה. בן מויאל סיפר כי הספיק לראות אדם נוסף שהיה עם המפגע. "נפלתי, קמתי ושוב נפלתי".

פצוע פיגוע הדקירה בבית החולים. עומר מירון
בן מויאל בבית החולים/עומר מירון

באותה עת היה חברו של בן מויאל בתוך המכונית, ובאותם רגעים הוא לא היה מודע למתרחש. "רק שהגעתי לאוטו הוא שם לב. צעקתי: 'הצילו, הצילו'. כל העובדים בתחנה רק הסתכלו וגיחכו. אף אחד לא עשה דבר", אמר בתסכול. הוא נכנס בחזרה למכונית ונסע למחסום עופר הסמוך. "בדרך, החבר חסם את הדם שיצא מהכתף הימנית. הגענו למחנה עופר והיה שם חובש של הצבא שנתן לי טיפול ראשוני. לאחר מכן באו הפרמדיקים של מד"א ולקחו אותי לבית החולים שערי צדק". בסך הכול ספג בן מויאל חמש דקירות. כוח צבאי שהוקפץ לזירת הפיגוע הצליח לפגוע במחבל ולהרוג אותו. "אם אדם בא ודוקר, למה שלא יעשו לו מה שהוא זמם לעשות – להרוג", אמר הפצוע.

ד"ר דני פיק, מנהל היחידה שבה מאושפז בן מויאל, אמר כי מצבו של הפצוע השתפר מאז אמש. "הוא הגיע לבית החולים אחרי שנדקר בחזה וכשדם רב הצטבר בתוך חלל בית החזה. מצבו כעת יציב והוא יהיה מאושפז עוד כמה ימים. ההחלמה תהיה אולי ממושכת, אבל בסופו של דבר הוא יהיה ללא הגבלות. היה נס שהדקירה החודרת לא הייתה בדרגה חמורה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully