וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהרסו לך החיים": צעיר נאשם שהפיץ תמונות עירום של נערים ברשת

10.8.2015 / 1:14

הנאשם, תושב מודיעין בן 19, נהג לפתות נערים לשלוח לו תמונות עירום ולאחר מכן הפיץ אותן למכריהם תוך איומים. עם אחרים ניהל החשוד שיחות בעלות אופי מיני ופרץ לחשבונותיהם ברשתות החברתיות

אילוסטרציה. ShutterStock
כינה את עצמו "הפורץ"/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב מודיעין בן 19 החשוד בגין עבירות מין, איומים וסחיטה בקטינים, שאת חלקן ביצע באמצעות האינטרנט. נגד הנאשם התלוננו 23 קטינים שונים עליהם נהג לאיים תוך שהוא מכנה עצמו "הפורץ". מיוחסות לו עבירות של גרימת מעשה מגונה, הטרדה מינית, התנכלות, סחיטה באיומים, איומים והתחזות לאדם אחר.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, מחודש פברואר 2014 עד חודש יולי האחרון נהג הנאשם לפרוץ לחשבונות מייל, פייסבוק ואינטסגרם של קטינים, וכן לפתוח חשבונות פיקטיביים שנושאים תמונות של קטינים וקטינות בשמות שונים. כמו כן, על פי החשד, עשה הנאשם שימוש באפליקציית text2me, באמצעותה קיבל לידיו מספרי טלפון פיקטיביים שאיתם יצר קשר עם קטינים באפליקציית ווטסאפ. את כל זאת עשה הנאשם תוך שהוא מכנה עצמו "הפורץ" כדי למנוע את זיהויו, תוך שבמודיעין כולה נפוצו השמועות על מעלליו.

בנוסף, בכתב האישום נכתב כי באמצעות החשבונות ומספרי הטלפון הפיקטיביים נהג הנאשם להתחזות לקטינות וכך לגרום לקטינים לצלם עצמם בעירום ולשלוח אליו את התמונות. לאחר מכן, נהג החשוד לסחוט ולאיים על הקטינים בהפצת התמונות. בחלק מהמקרים, כך נאמר בכתב האישום, הפיץ את תמונות העירום בקרב קטינים אחרים. יתרה מזו הוא נהג לפנות לנערים ולנערות, לאיים עליהם ולנהל עמם שיחות בעלות אופי מיני בוטה.

מתוך בקשת המעצר: "קטין אחד אף שקל לשים קץ לחייו בשל מעשי הנאשם"

בבקשת המעצר ציינו עורכות הדין טל שילוני-גפן ושירה סוכצקי-כפיר: "הנאשם נהג להטריד את הקטינים וגרם להם לתחושות פחד ולעוגמת נפש גדולה. חלק מהקטינים פרצו בבכי בשל איומיו וחוו תחושת חרדה ואימה. קטין אחד אף שקל לשים קץ לחייו בשל מעשי הנאשם".

בכתב האישום מפורטים כמה מהמקרים שבהם חשוד הנאשם ומגוללים את דרך פעולתו הערמומית. לדוגמה, במהלך שנת 2014 פנה הנאשם באמצעות פרופיל אינסטגרם פיקטיבי לקטין בן 14 והציג עצמו כנערה. במהלך השיחה, החמיא הנאשם לקטין וביקש ממנו לצלם עצמו בעירום ולשלוח את תמונתו. מיד לאחר שליחת תמונת העירום, פנה הנאשם אל הקטין ואמר לו כי הוא "הפורץ". בהמשך, הוא איים על הקטין ואמר לו כי בכוונתו לשלוח את התמונה לחבריו ולהפיצה בקרב כל מכריו. בהמשך, מימש החשוד את איומיו והפיץ את התמונה.

גם בפניותיו לנער נוסף, בן 13, הציג עצמו הנאשם כנערה ושוחח עמו על נושאים הקשורים למין. בהמשך, ביקש מהקטין לצלם עצמו בעירום ושוב הזדהה רק לאחר שקיבל את התמונה לידיו. לאחר מכן, איים החשוד כי אם הקטין לא ייתן לו את סיסמתו לאינסטגרם, התמונה תופץ בקרב חבריו. שנה לאחר שמימש את איומיו, פנה החשוד לאותו נער שוב וביקש ממנו תמונת עירום. כשקיבל את התמונה, כתב לו: "לא מאמין ששוב נפלת בפח".

אינסטגרם. ShutterStock
הנאשם פתח חשבונות פיקטיביים ברשתות חברתיות שונות ונהג לפרוץ לחשבונותיהם של נערים/ShutterStock

על קטין נוסף איים החשוד כי יפרוץ לחשבון האינסטגרם שלו, שיגרום לו ולחברתו להיפרד וכן כי אם לא ימשיך לשוחח עמו, יגרום לו להתאבד. בהמשך, התחזה לנערה ואף שלח לקטין תמונת עירום של אישה, ללא פנים. כשהקטין שלח תמונה של עצמו, הנאשם הפיץ אותה בקבוצת ווטסאפ שפתח, שנשאה את שמו של הנער.

עם קטינה אחרת שוחח הנאשם שיחות בעלות אופי מיני. בין היתר, שאל אותה החשוד אם הייתה רוצה שמישהו יבצע בה מין אורלי, ושאל אותה אם הייתה רוצה לגעת באיבר מינו. כמו כן, הוא שלח לה את תמונות העירום שאסף מהקטינים השונים שעליהם איים.

כשניסה אחד הנערים, גם בן 13, לשכנע את "הפורץ" שלא יפיץ את תמונתו, הוא נתקל באיומים נוספים ובלעג. כשאיים להפיץ את תמונתו בפייסבוק, כתב הנער לחשוד: "מה אפשר לעשות כדי שלא תפיץ? אני אתן לך תמונות של החבר שלי, נו בבקשה אני מתחנן". בתגובה, ענה לו הנאשם: "מניסיון שלי, אני אפיץ ויצחקו עליך, וזה יהרוס לך את החיים".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully